Guest AdamZZ Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hej jag villle bara visa mitt första fordon ni kanske tycker den e ful men jag är nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hej jag villle bara visa mitt första fordon ni kanske tycker den e ful men jag är nybörjare Vad är det för fordon? En båt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vad är det för fordon? En båt? Min första model, det är en båt ska byta ut Speeder(stava) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag missade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Den är klar men när jag lägger in den så syns den inte varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hej jag villle bara visa mitt första fordon ni kanske tycker den e ful men jag är nybörjare Hehe fin boll! så här såg mitt första 3d försök ut fast jag blev rätt nöjd ändå http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1111577582.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...