Guest AdamZZ Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hej jag villle bara visa mitt första fordon ni kanske tycker den e ful men jag är nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hej jag villle bara visa mitt första fordon ni kanske tycker den e ful men jag är nybörjare Vad är det för fordon? En båt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vad är det för fordon? En båt? Min första model, det är en båt ska byta ut Speeder(stava) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag missade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Den är klar men när jag lägger in den så syns den inte varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hej jag villle bara visa mitt första fordon ni kanske tycker den e ful men jag är nybörjare Hehe fin boll! så här såg mitt första 3d försök ut fast jag blev rätt nöjd ändå http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1111577582.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Hehe fin boll! så här såg mitt första 3d försök ut fast jag blev rätt nöjd ändå *SKRYT*HOST*SKRYT __________________________________ Den är klar men när jag lägger in den så syns den inte varför?? Du måste sätta ut dummies som bestämmer var man ska sitta och köra osv.. Testa och öppna en båt i spelet och se hur den är uppbyggd så kanske du förstår... Redigerad 24 mars, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Avslutade den och gjorde en ny kom på felet så här är ett screenshot på den EDIT: vill ni att jag ska ändra nått säg till om ni vill att jag ska lägga upp den när den är klar säg till EDIT": måste jag ändra i Speeder.txd?? Redigerad 24 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 *SKRYT*HOST*SKRYT __________________________________ Du måste sätta ut dummies som bestämmer var man ska sitta och köra osv.. Testa och öppna en båt i spelet och se hur den är uppbyggd så kanske du förstår... Ja det e ju klart jag är ju stolt över att den blev så bra för att vara första gången jag ens rör ett 3d program ock det gick på 2-3 timmar o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) edit: Vvarför funkar inte sakerna jag gör dom blir bara osynliga :'( EDIT2: bild på min båt ingame :'( Redigerad 25 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja det e ju klart jag är ju stolt över att den blev så bra för att vara första gången jag ens rör ett 3d program ock det gick på 2-3 timmar o göra Skoja bara. Jag skulle också vara nöjd om det var min första 3d modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts