Miike Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hur rensar man bort alla hemsidor man har vart inne på om man har xp? På min våran gamla dator gick man bara in på egenskaper under internet och rensade bort allt, fast hur gör man på Windows XP? Riktigt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Äditt: Nu fixade det sig, tack Leftbehind. Lås tråden nu för helvete! Redigerad 24 mars, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Lås tråden nu för helvete!!! Tror inte tråden blir låst snabbare bara för att du säger så där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ehh....Det var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ehh....Det var ett skämt. Vart på P-sidor? , å röjjer undan bevis?, genomskådad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vem vet. Nej men sen har jag ju vart inne på lite vidriga sidor som man vill få bort. Ex, Ogrish och exet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ehh....Det var ett skämt. Jag tycker inte det framgick som ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vem vet. Nej men sen har jag ju vart inne på lite vidriga sidor som man vill få bort. Ex, Ogrish och exet. Jasså du, Själv har jag bara 4 sidor i mitt fält, haft det i månader www.dekrim.se www.gtasajten.com/forum upl.silentwhisper.net www.google.com så lätt var de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Vem vet. Nej men sen har jag ju vart inne på lite vidriga sidor som man vill få bort. Ex, Ogrish och exet. LoL! Orka röja undan sånt? Jag har båda 2 + opium på länkar. Så 1 klick ifrån dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tack nu kan jag ta bort dom sidorna med virus Virus sida: htp://forum.moppenet.se <----- GÅ EJ IN PÅ DEN. Den riktiga: http://forum.moppenet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 LoL! Orka röja undan sånt? Jag har båda 2 + opium på länkar. Så 1 klick ifrån dom. Misstaget var att låta min kompis lillebror sitta och "leka" vid datorn. Han letade igenom precis allt på min dator, och sen gick han ju in på dom där sidorna och rota runt. Så lånar man ut datorn så är det bäst att inte ha dom sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jasså du, Själv har jag bara 4 sidor i mitt fält, haft det i månader www.dekrim.se www.gtasajten.com/forum upl.silentwhisper.net www.google.com så lätt var de Du har väldigt mycket fritid . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts