Guest Kurby Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag ska göra en Ford Mondeo till GTA VC! Jag är nybörjare så jag behöver lite hjälp. 1. På bilden som ligger i "Top" så ser man ju det jag dragit utåt, det som är nedanför dörren! Så nu undrar jag, borde inte det ligga där där det är utdraget? Allstå den borde väl inte ligga i mitten? 2. Jag ska börja göra motorhuv och tak samt baklucka snart, men då undrar jag om det finns något lättare sätt än att flytta omkring krysset hela tiden? Jag väljer "display" och sedan "place axis" och flyttar den dit jag vill ha den! Men finns det inte något lättare sätt? 3. När jag sätter ett nytt "face" eller vad det heter på taket så väljer jag en röd prick från top bilden men då hamar "facet" på en nivå lägra ner än där själva taket skall vara!? Hur ska jag göra? Hoppas nån förstod frågorn för det är svårt att förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hehe, den ser lite platt ut. Dra den till sidan om bilen, där man ser den uppifrån. Sen formar du den efter alla former. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Hehe, den ser lite platt ut. Dra den till sidan om bilen, där man ser den uppifrån. Sen formar du den efter alla former. Tack Patrik! Nu har jag ett problem mindre Jag tänkte på det med att den är platt och det är ett problem till!? Hur formar jag den? Redigerad 24 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...