StellHell Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Så väljer att sitta å spela cs istället för att ha the time of your life? Jag spelar inte CS.. Jag runkar. Bara efterblivna fjortisar som åker till DH för att spela cs.. /me is teh frend med massa crew och jag brukar vara med i tävlingar och sånt (musik & bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 ONTOPIC: jag kommer absolut inte till Hultsfred, inte ett enda band jag vill se. Tror jag. Vill du inte se MARILYN MANSON [uS] SYSTEM OF A DOWN [uS] SLIPKNOT [uS] THE HAUNTED ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Roskilde vart inte så lyckat förra året. massor av regn, ett tält som inte var helt.. och eftersom det vart min första festival så vart jag ganska stel. det bidrog väl också till att det var lite tråkigt.. anledningen till att hultsfred lockar i år är att det är en annan festival. vill helt enkelt testa lite olika. men just nu är det inte så säkert att det blir någon festival alls. det är helt uteslutet att åka dit själv, och jag har inte hittat någon att åka med än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts