vinnecool Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Rocken är äldre ja, ni har fått lämna scenen. Vi är här för att ta över. Say godbye to the good times, rockers. Faktum är det att det blir tvärtom, det har gått neråt med hiphopen, den dör ut! Inget mer med detta nu, inga svar på mitt inlägg, dettas handlar om hultsfred, inget annat! Ska troligtvis inte dit! Har inga pengar, så jag ska sommarjobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Uhm, Snopp Hund skulle ju till Hultsfred enligt vad Cortez sa... Jaja whatever, jag bryr mig inte. Vill inte få tråden låst bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Faktum är det att det blir tvärtom, det har gått neråt med hiphopen, den dör ut! Inget mer med detta nu, inga svar på mitt inlägg, dettas handlar om hultsfred, inget annat! Ska troligtvis inte dit! Har inga pengar, så jag ska sommarjobba! Kommer vi dö ut? Du har uppenbarligen inte hört underground rapp, men du gillar väl bara mainstream grejer? No offence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kommer vi dö ut? Du har uppenbarligen inte hört underground rapp, men du gillar väl bara mainstream grejer? No offence. Ok, nu slutar vi! Inget musikkrig här inte! Now! BACK ON TOPIC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 OFFTOPIC: varför inte starta en tråd vid namn "hårdrock vs. hip-hop"? Tror alla skulle uppskatta det, att verkligen få smutskasta hip-hop, eller att verkligen få smutskasta hårdrocken. ONTOPIC: jag kommer absolut inte till Hultsfred, inte ett enda band jag vill se. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 OFFTOPIC: varför inte starta en tråd vid namn "hårdrock vs. hip-hop"? Tror alla skulle uppskatta det, att verkligen få smutskasta hip-hop, eller att verkligen få smutskasta hårdrocken. Då kan du starta en sådan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 OFFTOPIC: varför inte starta en tråd vid namn "hårdrock vs. hip-hop"? Tror alla skulle uppskatta det, att verkligen få smutskasta hip-hop, eller att verkligen få smutskasta hårdrocken. Hade gärna startat en, men är rädd för att få en varning... Vill vara "clean" till min blivande moderatorplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag kan inga Metallica låtar men kan massvis med snoop dogg låtar? Kan ju bero på att du inte lyssnar på nåt annat än Snoop Dogg. Visserligen kan inte jag nån av hans låtar heller... Aja, som Toppisen sa...Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Då kan du starta en sådan ! Visst kan jag det, fast då jag är.. ja, ganska mycket för hårdrocken, skulle det nog bli ett "hårdrock äger - hip-hop suger" inlägg. Men vafalls, jag kanske startar ett ändå. Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kan ju bero på att du inte lyssnar på nåt annat än Snoop Dogg. Visserligen kan inte jag nån av hans låtar heller... Aja, som Toppisen sa...Peace W00t? Jag lyssnar på många andra än Snoop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ok Cortez, ren fakta nu. Om du skulle gå ut på stan och fråga 100 slumpvis valda personer, då skulle flera känna till Metallica än Snoop Dogg. Alt. be dem nämna en låt av vardera artist. Oavsett vilket skulle Metallica ligga högre. DASSgsdfadf sluta tracka Cortez!!!!!!!1111!11ettettett!! Var inte så taskig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kan ju bero på att du inte lyssnar på nåt annat än Snoop Dogg. Visserligen kan inte jag nån av hans låtar heller... Aja, som Toppisen sa...Peace Cortez lyssnar åtminstone på några fler, kanske därför han startade de där tupac tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Krockar med Dreamhack. Så väljer att sitta å spela cs istället för att ha the time of your life? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 OFFTOPIC: varför inte starta en tråd vid namn "hårdrock vs. hip-hop"? Finns inte redan en sån innan inne på musik-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Så väljer att sitta å spela cs istället för att ha the time of your life? Men nu är det kanske så att han tycker DH är time of his life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 DASSgsdfadf sluta tracka Cortez!!!!!!!1111!11ettettett!! Var inte så taskig !! Jag trackade honom inte, till skillnad från er kallade jag honom inte för "ganstaH!", att han är fast i sitt "thug life " eller något annat töntigt ang. hans musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Jag trackade honom inte, till skillnad från er kallade jag honom inte för "ganstaH!", att han är fast i sitt "thug life " eller något annat töntigt ang. hans musiksmak. Hmpfhr... Jag har aldrig kallat honom gangstah.. där du anklagade mig för att "hacka på honom" skrev jag: Cortez, du gillar visst att få folk emot dig? känner du dig mäktig då? Du kan gärna ta ut orden Gangstah, HipHop eller Tupac och markera dom med bold eller för den delen där jag klagade på hans musiksmak eller något annat du nämde Jag votade till och med "ja" I tupac-topicen Redigerad 25 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Men nu är det kanske så att han tycker DH är time of his life CS kan han antagligen spela när som helst det är inte jätteofta man kan gå och se världsartister i 2-3 dar möjligheten att gå på ett jävla jätte-lan kommer återkomma möjligheten att se vissa artister kanske aldrig återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Åka till Hultsfred? - Knappast. Finns tre band som jag överhuvudtaget står ut med där (Slipknot, Slayer och SoaD) Sen är det nästan (notera "nästan") bara en massa pop och lite hiphop/rap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Rock - schmock HipHop - schnipschnop jag kan säga en sak för att undelätta mer tjafs (kanske)... punken tar både rocken och hiphopen... varför you might ask?!, jo för att jag säger så och det är väll det som spelar roll.... det är vad du tycker.... det är min åsikt iaf ontopic: ska nog inte dit... hultsfred är för nollor... roskilde, det är där alla lirare hänger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts