Jump to content

Hultsfred 05

Tigerr
 Share

Recommended Posts

Rocken är äldre ja, ni har fått lämna scenen. Vi är här för att ta över. Say godbye to the good times, rockers.

Faktum är det att det blir tvärtom, det har gått neråt med hiphopen, den dör ut!

Inget mer med detta nu, inga svar på mitt inlägg, dettas handlar om hultsfred, inget annat!

Ska troligtvis inte dit!

Har inga pengar, så jag ska sommarjobba! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Faktum är det att det blir tvärtom, det har gått neråt med hiphopen, den dör ut!

Inget mer med detta nu, inga svar på mitt inlägg, dettas handlar om hultsfred, inget annat!

Ska troligtvis inte dit!

Har inga pengar, så jag ska sommarjobba! :P

Kommer vi dö ut? Du har uppenbarligen inte hört underground rapp, men du gillar väl bara mainstream grejer? No offence. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFFTOPIC: varför inte starta en tråd vid namn "hårdrock vs. hip-hop"? Tror alla skulle uppskatta det, att verkligen få smutskasta hip-hop, eller att verkligen få smutskasta hårdrocken.

ONTOPIC: jag kommer absolut inte till Hultsfred, inte ett enda band jag vill se. Tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFFTOPIC: varför inte starta en tråd vid namn "hårdrock vs. hip-hop"? Tror alla skulle uppskatta det, att verkligen få smutskasta hip-hop, eller att verkligen få smutskasta hårdrocken.

Hade gärna startat en, men är rädd för att få en varning...

Vill vara "clean" till min blivande moderatorplats B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok Cortez, ren fakta nu. Om du skulle gå ut på stan och fråga 100 slumpvis valda personer, då skulle flera känna till Metallica än Snoop Dogg. Alt. be dem nämna en låt av vardera artist. Oavsett vilket skulle Metallica ligga högre.

DASSgsdfadf sluta tracka Cortez!!!!!!!1111!11ettettett!! Var inte så taskig !!

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trackade honom inte, till skillnad från er kallade jag honom inte för "ganstaH!", att han är fast i sitt "thug life :P " eller något annat töntigt ang. hans musiksmak.

Hmpfhr... Jag har aldrig kallat honom gangstah.. där du anklagade mig för att "hacka på honom" skrev jag:

Cortez, du gillar visst att få folk emot dig? känner du dig mäktig då?

Du kan gärna ta ut orden Gangstah, HipHop eller Tupac och markera dom med bold ;)

eller för den delen där jag klagade på hans musiksmak eller något annat du nämde

Jag votade till och med "ja" I tupac-topicen

:huh:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu är det kanske så att han tycker DH är time of his life :wacko:

CS kan han antagligen spela när som helst

det är inte jätteofta man kan gå och se världsartister i 2-3 dar

möjligheten att gå på ett jävla jätte-lan kommer återkomma

möjligheten att se vissa artister kanske aldrig återkommer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rock - schmock

HipHop - schnipschnop

jag kan säga en sak för att undelätta mer tjafs (kanske)... punken tar både rocken och hiphopen... varför you might ask?!, jo för att jag säger så och det är väll det som spelar roll.... det är vad du tycker.... det är min åsikt iaf

ontopic: ska nog inte dit... hultsfred är för nollor... roskilde, det är där alla lirare hänger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor