Tigerr Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Någon här som har planer på att åka till hultsfred i sommar? massor av bra artister och förhoppningsvis bättre väder än förra sommaren.. själv ska jag nog dit. skull evara kul om man kan hitta nån annan så att man kan ha ett litet camp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag ska till Hultsfred i sommar men inte på den festivalen utan Gates of Metal, Folkets parkt 5-6 Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag ska kanske dit , antingen dit eller till Köpenhamn och kolla på S.O.A.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Krockar med Dreamhack. Vet ej om jag ska på något utav det. Men om jag har pengar blir det nog hultsfred. Om jag har lite pengar blir det DH och om jag inte har några pengar blir det att stanna hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ska aldrig mer till Hultsfred... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Krockar med Dreamhack. Vet ej om jag ska på något utav det. Men om jag har pengar blir det nog hultsfred. Om jag har lite pengar blir det DH och om jag inte har några pengar blir det att stanna hemma. Dreamhack före hultsfred... du är galen pöjkvasker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Nää, dè blir tè o jobba hela sommar´n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag vill se Flogging Molly, dom ska spela på Hultsfred i år! Ska kanske till Sweden Rock annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Snoop dogg ska till Hultsfred, men det blir väl som vanligt, att den största "stjärnan" hoppar av i sista stund och lämnar återbud. Så plockar dom in nån och säger "han är lika bra". There ya got Hultsfred, right back at ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Snoop dogg ska till Hultsfred, men det blir väl som vanligt, att den största "stjärnan" hoppar av i sista stund och lämnar återbud. Så plockar dom in nån och säger "han är lika bra". There ya got Hultsfred, right back at ya! Största stjärnan? Snoop Dogg? Pyttsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag ska till Hultsfred i sommar men inte på den festivalen utan Gates of Metal, Folkets parkt 5-6 Augusti. Då ses vi där då Om det blir något för mig d.v.s., hoppas verkligen det. Bodom och Amarth.. Mm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Största stjärnan? Snoop Dogg? Pyttsan... Han är väl runt x1110000000 bättre och större(och då snackar vi inte kroppsbyggnad.) vilka du nu gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Själv ska jag inte till Hultsfred, men jag tänkte dra till Sweden Rock för att se Mötley. Men det slutade med att jag ska se Audioslave den 27:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Han är väl runt x1110000000 bättre och större(och då snackar vi inte kroppsbyggnad.) vilka du nu gillar. Så du tror att Snoop Dogg är större än tex Metallica? Hehe, patetiskt. Nä, nu får det inte bli några mer Hårdrocks VS Rap bråk här igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Så du tror att Snoop Dogg är större än tex Metallica? Hehe, patetiskt. Nä, nu får det inte bli några mer Hårdrocks VS Rap bråk här igen. Eh, ja det är han? 0 i musikkunskap eller? Och vad har metallica att göra med hultsfred? De ska inte dit. Redigerad 24 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Eh, ja det är han? 0 i musikkunskap eller? Ok Cortez, ren fakta nu. Om du skulle gå ut på stan och fråga 100 slumpvis valda personer, då skulle flera känna till Metallica än Snoop Dogg. Alt. be dem nämna en låt av vardera artist. Oavsett vilket skulle Metallica ligga högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 W0rd, rocken har levt längre än hiphopen, rocken är större... Det bara är så... OnTopic: Nej, ska nog inte dit, men hade velat se SOAD och Slipknot :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Ok Cortez, ren fakta nu. Om du skulle gå ut på stan och fråga 100 slumpvis valda personer, då skulle flera känna till Metallica än Snoop Dogg. Alt. be dem nämna en låt av vardera artist. Oavsett vilket skulle Metallica ligga högre. Jag kan inga Metallica låtar men kan massvis med snoop dogg låtar? Rocken är äldre ja, ni har fått lämna scenen. Vi är här för att ta över. Say godbye to the good times, rockers. Redigerad 24 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag kan inga Metallica låtar men kan massvis med snoop dogg låtar? Ja, det var ju.. väldigt trevligt för dig? Jag kan inte en enda Snoop Dogg-låt men varenda Metallica-låt, se så fint allt jämnar ut sig. Aja, du har rätt. Varken Dogg eller 'Tallica har med Hultsfred att göra, peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ja, det var ju.. väldigt trevligt för dig? Jag kan inte en enda Snoop Dogg-låt men varenda Metallica-låt, se så fint allt jämnar ut sig. Aja, du har rätt. Varken Dogg eller 'Tallica har med Hultsfred att göra, peace. Uhm, Snopp Hund skulle ju till Hultsfred enligt vad Cortez sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts