-NightHawk- Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har gjort precis allt! Vad har jag missat (Jag har inte fuskat) Här är sidan till mina stats: http://xe.homelinux.net/vice/index.php?act...ow&f=MatteTatte Hjälp mig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Måste man inte göra alla uppdrag på Sub-Missions? Har ingen anning... alldrig brytt mig om 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 PLZ, Hjälp mig nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har du fuskat någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har du fuskat någon gång? (Jag har inte fuskat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag har gjort precis allt! Vad har jag missat (Jag har inte fuskat) Här är sidan till mina stats: http://xe.homelinux.net/vice/index.php?act...ow&f=MatteTatte Hjälp mig! :'( Har du klarat shooting range i Ammu-Nation (Downtown)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har du kört både med bilen och sanchez där vid den 'test track'? det hade nämligen jag missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Japp! jag har gjort allt. Men räknas shooting range på missionet The Shootist??? EDIT: Tydligen inte!!! Jag testade och få minst 45 poäng och jag fick det, nu har jag 100% Tack för alla goa svar!!!! Redigerad 24 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) EDIT: Tydligen inte!!! Jag testade och få minst 45 poäng och jag fick det, nu har jag 100% Tack för alla goa svar!!!! Allt var tack var mig (skojja) Grattis! Redigerad 25 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts