tommy killer Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag tittade lite på idmb och sökte på scarface, Där tittade jag på alla skådespelare och fann att den skådespelare som spelade Frank Lopez också gjorde rösten till Ray(fbi gubben som man kan kontakta i en toallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag tittade lite på idmb och sökte på scarface, Där tittade jag på alla skådespelare och fann att den skådespelare som spelade Frank Lopez också gjorde rösten till Ray(fbi gubben som man kan kontakta i en toallet Det... var ju roligt att höra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Gutt. Scarface är ju en redit het film Och Vice City är ju Gaaanska inspirerade av den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det visste jag inte! Good to know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag tittade lite på idmb och sökte på scarface, Där tittade jag på alla skådespelare och fann att den skådespelare som spelade Frank Lopez också gjorde rösten till Ray(fbi gubben som man kan kontakta i en toallet Nog för att det var något år sedan jag spelade GTA 3 men var inte snubben på toaletten en som blev jagad av FBI och inte att han var med i FBI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Nog för att det var något år sedan jag spelade GTA 3 men var inte snubben på toaletten en som blev jagad av FBI och inte att han var med i FBI? Nej. Det är CIA han är jagad av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nej. Det är CIA han är jagad av Internutredarna (internal affairs tror jag dom heter) var det, dvs poliser som granskar poliser som misstänkts ha gjort nåt olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tittade lite på idmb och sökte på scarface, Där tittade jag på alla skådespelare och fann att den skådespelare som spelade Frank Lopez också gjorde rösten till Ray(fbi gubben som man kan kontakta i en toallet Intressant, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kult. Scarface Ruler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts