Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Inget mer att skriva. http://www.tobiasnilsson-gta.net/modules.p...e=article&sid=4 Ops, denna ska ligga i San andreas delen. Där gjorde man bort sig. Redigerad 23 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Flyttad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Någon som kan tyska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Någon som kan tyska? Mm men varför frågar du om det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Mm men varför frågar du om det?? Därför att på bildena längst ner står det kommentarer på tyska. Antar jag att han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Någon som kan tyska? På första bilden:"On the motorcycle CJ can, on the left of or right ballern, forward here at night in the Naege of the Oertshens fishing rod Pine" BabelFish Redigerad 23 mars, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Inget mer att skriva. http://www.tobiasnilsson-gta.net/modules.p...e=article&sid=4 Ops, denna ska ligga i San andreas delen. Där gjorde man bort sig. Tycker att den sidan är bra fast den håller på att byggas på. Förlåt för lite off-topic snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Första bilden: På MC kan CJ skjuta framåt, till vänster elller till höger, här vid natten i närheten av östra (?) Angel Pine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kan bli najs bajs det här! Funderar faktiskt på att skaffa det igen till PC om det erbjuder en multiplayer-funktion (not likely). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Kan bli najs bajs det här! Funderar faktiskt på att skaffa det igen till PC om det erbjuder en multiplayer-funktion (not likely). Multiplayer läget (Offline) är desamma som i PS2 verkar det som Se här Och här Här också.. Redigerad 24 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Uhm, jag tror som inte att det går att auto-aima i PC-versionen, men jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jo, de går på GTA3 och VC också! Ställ bara in de i "Esc"-->Options-->Controll Setup-->Tryck på Standrad Control så de blir Classic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Uhm, jag tror som inte att det går att auto-aima i PC-versionen, men jag kan ju ha fel. Jag menade, det är inte Splitscreen >.<, hade vart bra med splitscreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Asch då.. Blir nog så att 2player skjuter med musen, hoppas jag. Det går alldeles för långsamt med handkontroll eller tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts