Blues Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 För ett tag sen hörde jag om ett musik program som heter nånting med base. Typ: Cu-base Q-base Qu-base Så då är min fråga: Vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Q-Base heter det. EDIT: Jag vet att det heter Q-Base. Redigerad 23 mars, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Cubase TROR jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Cubase vs. Q-base Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Cubase SX heter det exakt, stensäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har nu bevis på att det heter Cubase, så då kan nån låsa den här trådjäveln...Bara ett förslag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Cubase SX heter det exakt, stensäker. Det stämmer aldeles utmärkt, Ja Cubase SX 3.0 tror jag är den nyaste verisionen... Jag skulle dock rekomendera Magix Music Maker 700:- på Hobbex, det är mycket bättre enligt mig. Annars finns Reason 3 som är ett mycket avancerat program kostar ca 5000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Eller fixa DC++ sen Cubase i sin tur, genom det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Eller fixa DC++ sen Cubase i sin tur, genom det Det där är väl att uppmana till Warez, villket man inte får göra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Eller fixa DC++ sen Cubase i sin tur, genom det *Varning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Finns cubasis också som man kan köpa på clas ohllson(stavning) för 700:-tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Eller så laddar ni INTE ner reason... JAg sa inte det är inte whärz då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts