Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Nu har jag spelat lite online med playmoney, och det suger mer än Ken Lennard! Spelet är helt annorlunda och allt man har lärt sig spelar ingen roll. Folk som "callar" med 7-2 offsuite och gör tok höjningar. Näe, ska vänta ett och ett halvt år till, då det är dags för online spel igen. Då självklart med riktiga pengar. Ett tips till er alla: Att spela online med playmoney gör inget annat än att förstöra ens spel och det man lärt sig tidigare. Finns det någon sida där man kan öppna ett eget bord och bara spela mot kompisar? Även då med playmoney, men man kan ha det som turnering och vinna riktiga pengar. Då blir det ju som i princip att spela med marker. EDIT: Om det finns en sådan sida (se det sistnämnda), skulle man ju kunna ha en turnering för oss på forumet. Funnylin, vad tror du? Redigerad 3 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nu har jag spelat lite online med playmoney, och det suger mer än Ken Lennard! Spelet är helt annorlunda och allt man har lärt sig spelar ingen roll. Folk som "callar" med 7-2 offsuite och gör tok höjningar. Näe, ska vänta ett och ett halvt år till, då det är dags för online spel igen. Då självklart med riktiga pengar. Håller med till viss del. Tråkigt med oseriösa spelare, ja! Men det brukar vara hyffsat bra folk på "single table" borden. Spelar inte längre på det vanliga "sit n' go". Förhoppningsvis kan jag lura i föräldrarna och börja spela med riktiga pengar innan jag fyller 18, annars måste jag vänta ett helt år. Finns det någon sida där man kan öppna ett eget bord och bara spela mot kompisar? Även då med playmoney, men man kan ha det som turnering och vinna riktiga pengar. Då blir det ju som i princip att spela med marker.Tror man måste spela med riktiga pengar för att kunna göra det. Men om någon har något tips så skulle det uppskattas av även mig! Om det finns en sådan sida (se det sistnämnda), skulle man ju kunna ha en turnering för oss på forumet. Funnylin, vad tror du? Jupp, låter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 För er som undrar över ställe där man kan spela under 18 år: Holdempoker Man behöver inte ladda ner nån klient utan man spelar direkt i webläsaren.. Bara playmoney på det stället med.. Är det ingen som spelar på Pokerstars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) För er som undrar över ställe där man kan spela under 18 år: Holdempoker Man behöver inte ladda ner nån klient utan man spelar direkt i webläsaren.. Bara playmoney på det stället med.. Är det ingen som spelar på Pokerstars? Kan säga som så att man visst måste vara 18 för att spela där. Fast att det bara spelas om playmoney där, så måste man alltså vara 18 år. Inget de kollar upp eller så, men det står i avtalet då men fyller i registreringen. Spelade där lite igår, oseriösare går nästan inte att hitta... Tar min tidigare fråg igen: Någon som vet en sida där man kan starta ett eget bort och bjuda in de man vill spela med? EDIT: Hittade några sidor nu, men jag har inte reggat mig. Vet någon om någon av dessa fungerar vore det bra. Jag tänker inte testa nu, men kanske sen. : http://www.popularpoker.com/poker_gambling...vatetables.html http://www.pokertropolis.com/privatetablerules.asp http://www.htchain.com/ Jag har inte läst igenom informationen heller btw... Redigerad 4 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Kan säga som så att man visst måste vara 18 för att spela där. Fast att det bara spelas om playmoney där, så måste man alltså vara 18 år. Inget de kollar upp eller så, men det står i avtalet då men fyller i registreringen. Spelade där lite igår, oseriösare går nästan inte att hitta... Tar min tidigare fråg igen: Någon som vet en sida där man kan starta ett eget bort och bjuda in de man vill spela med? EDIT: Hittade några sidor nu, men jag har inte reggat mig. Vet någon om någon av dessa fungerar vore det bra. Jag tänker inte testa nu, men kanske sen. : http://www.popularpoker.com/poker_gambling...vatetables.html http://www.pokertropolis.com/privatetablerules.asp http://www.htchain.com/ Jag har inte läst igenom informationen heller btw... Det tänkte inte jag på.. Har aldrig hört talas om de sidorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 oseriösare går nästan inte att hitta... Jag tror bestämt att alla poker sidor med playmoney finns det en del oseriösa spelare. Man måste helt enkelt hitta dem seriösa och i detta fallet gjorde nog inte du de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Jag menar någonstans man kan spela helt lagligt och vara under 18 år. På multipoker är det 18 års gräns. www.holdempoker.com oj, såg att siggge var före, men jag var före honom längst ner på första sidan som ingen såg Redigerad 5 april, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vill bara tillägg att på Expekt kan man sepla freerolls utan att ha ett realmoney acount.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sry, att jag väcker tråden. Är det någon som vet något där man kan spela playmoney online med privata bord? Det skulle ju vara riktigt roligt med en "GTAsajten Poker Tour"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kan någon skicka en länk där dom lär ut ? Vill kunna spela ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 www.holdempoker.com oj, såg att siggge var före, men jag var före honom längst ner på första sidan som ingen såg Spelar på holdémpoker.com jag me funkar jävla bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Min bror Siggge fick 10 dollar på en pokersida och är uppe i 106 dollar nu Ville bara passa på att skryta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts