RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Är det ngn som vet vart man kan spela Texas Hold´em GRATIS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Är det ngn som vet vart man kan spela Texas Hold´em GRATIS? Med folk man känner antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Med folk man känner antar jag. Menar du face-to-face? Men jag känner bara en som kan spelet, och han bor 40mil ifrån mig, och jag orkar inte lära ut till kompisar Vet du ingen sida på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Vet inte om det är det du letar efter men... http://www.soft32.com/download_64846.html Annars så kan du välja själv, spela online mot andra, med pengar eller bara för skojs skull, var försiktig med vad du deltar i. http://www.us-epanorama.net/ Redigerad 23 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 www.multipoker.com Det är klienten jag spelar med. Finns många, många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 www.multipoker.com Det är klienten jag spelar med. Finns många, många fler. Kostar det ngt att spela det? Några kostnader överhuvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Expekt Betsson etc... Redigerad 23 mars, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Finns många Pokerstars och Paradise Poker spelar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kostar det ngt att spela det? Några kostnader överhuvud taget? Svar nej. Man kan självklart spela om riktiga pengar, men man behöver inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Svar nej. Man kan självklart spela om riktiga pengar, men man behöver inte. Hmm...vart ska jag klicka för att spela GRATIS? Måste man ladda ner ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Hmm...vart ska jag klicka för att spela GRATIS? Måste man ladda ner ngt? Ladda ner klienten. Registrera dig. Spela med "Play money". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Ladda ner klienten. Registrera dig. Spela med "Play money". Hmm....vet inte om jag törs....det kan ju kosta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Hmm....vet inte om jag törs....det kan ju kosta.... Men snälla. Då måste du ha konto och allting Du kan vara lugn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Hmm....vet inte om jag törs....det kan ju kosta.... Jag har spelat med den klienten i månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Jag har spelat med den klienten i månader. Men man måste ju skapa konto och allt....då kan dom ju ta pengar av mig... Där var jag ironisk!! Hm...får se om jag börjar spela.. Men det är ju frestande.. EDIT: OFFTOPIC! Är det inte jobbigt att välja blå färg varje gång du ska skriva ett inlägg, Funny? Redigerad 23 mars, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Där var jag ironisk!! Eller stenallvarlig... Hm...får se om jag börjar spela.. Men det är ju frestande.. Gör det, det är kul. EDIT: OFFTOPIC! Är det inte jobbigt att välja blå färg varje gång du ska skriva ett inlägg, Funny? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Gör det, det är kul. Men jag är rädd att det kostar pengar.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Men jag är rädd att det kostar pengar.... :'( Men dalle med pita! Lita på Funny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Men dalle med pita! Lita på Funny! Ska fråga brorsan först... Han kan man lita på! Litar inte riktigt på Funny...... () Edito: Go´natt Redigerad 23 mars, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 www.holdempoker.com Helt gratis och man får fylla på sin "pot" upp till 1000$ 2 ggr på 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts