Weaper Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jaha, hur moddar man Mafia då? Har sökt i forumet med hitta inget... Jag kan modda GTA o.s.v så jag undrar om det är ngn skillnad. Om jag typ kan använda IMGtoll fortfarande, eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Mafia är ju inte uppbygt på samma sätt som GTA, alltså kan du inte använda samma verktyg. Zmodeler kan dock användas till bilar, och MafiaDataExtracotr kan användas till att exportera akrivfiler så att du kan pilla på dom lite men mer än så vet jag inte. Du kan ju kolla på mafia sida. Tror att det fins en som heter mafiamods.com, eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Kan allt om mafia modding. bara fråga det du vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts