Jump to content

Leatherface

Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte om den e äkta

Ehhh hotring racer man ser ju att det är en neger som är gubben som håller motorsågen i alla motorsågsmasakern filmerna är det en kille med en sjukdom som gjör att hans ansikte ruttnar, därför gjör han masker av andra människors ansikte å masken killen har är ju sådan som Killen från fredagen den 13 har å han har en machete, eran leatherface är blaningen mellan dom 2 :-).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Bilden på leatherface är fake, det är CJ, och när började leatherface andvända hockeymask?..HockeyFace??! Jag har varit vid brygan i Palomino Creek när det regnar jag såg ingenting. Jag har ochså varit vid sågvärket så det regnar, såg inget där heler. Jag gick ut och in från stugan som det stog att man skulle, och jag gick ditt 2 minuter före han skulle komma, och jag stannade där inne 2 min extra ochså. Och jag stog i stugan exakt samma tid som man skulle, med pistol uppe men sång ingenting. Jag tänker pröva igen tror jag, då ska jag bara ta med mig en pistol, och ingen kamera eller nåt annat som jag hade nu. Enligt en hemmsida (Som nu är borttagen tror jag) så ska han sitta på rullstolen som är på stranden i Palomino Creek, har inte sett nåt där, och har varit där 2 gånger då det regnar. Kanske det måste vara en speciell dag som man kan se han. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor