GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) OFFTOPIC: Finns det andra monstertruck's än den med amerikanska flaggan? Isåfall var? Då svarar jag på din OFFTOPIC fråga: Det finns en monstertruck vid en campingplats nära Flint Intersection. En kan man låsa upp efter man har klarat arenauppdraget i Los Santos. Man får en efter man har dejtat 50% med Michelle också ------------------------------------------------------------------------------------------- Edit: ny sida Redigerad 27 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Då svarar jag på din OFFTOPIC fråga: Det finns en monstertruck vid en campingplats nära Flint Intersection. En kan man låsa upp efter man har klarat arenauppdraget i Los Santos. Man får en efter man har dejtat 50% med Michelle också ------------------------------------------------------------------------------------------- Edit: ny sida Jasså, visste jag inte. Trodde man fick en "amerikansk" monstertruck av Michelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Jasså, visste jag inte. Trodde man fick en "amerikansk" monstertruck av Michelle Den kanske är "amerikansk" men det var dom monstertruckarna jag visste fanns:P Redigerad 27 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jasså, visste jag inte. Trodde man fick en "amerikansk" monstertruck av Michelle Och efter Torenos uppdrag hade man chans å spara en annan Monstertruck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Och efter Torenos uppdrag hade man chans å spara en annan Monstertruck. Nej, för då började man utan monstertrucken, utanför hans hus, men UNDER uppdraget hade man nog kunnat sno den... Testade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nej, för då började man utan monstertrucken, utanför hans hus, men UNDER uppdraget hade man nog kunnat sno den... Testade inte Svammel, När jag klarat uppdraget så fanns den där i stora garaget/ladan, fast jag gjorde en tabbe å gick till save saken å savade, å då försvann den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Svammel, När jag klarat uppdraget så fanns den där i stora garaget/ladan, fast jag gjorde en tabbe å gick till save saken å savade, å då försvann den. Strange Så var det inte på mitt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Strange Så var det inte på mitt iaf... Wierd Fast, det är ju GTA SA , buggarnas mekka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 För att återgå till ämnet Leatherface. Jag var vid the Panopticon idag. Jag tror att om man ska hitta Leatherface så är det här. Har ni tänkt på hur golven i dom små husen ser ut. Jag tycker det ser ut som blod. Tyckte det var jävligt kuslig stämmning där. Varför är han där ? Övergivna fordon Motorsåg Trästockar Konstiga skuggor Blodiga golv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Japp, själv har jag aldrig sett några ufon, Leatherface eller nåt annat kusligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 För att återgå till ämnet Leatherface. Jag var vid the Panopticon idag. Jag tror att om man ska hitta Leatherface så är det här. Har ni tänkt på hur golven i dom små husen ser ut. Jag tycker det ser ut som blod. Tyckte det var jävligt kuslig stämmning där. Varför är han där ? Övergivna fordon Motorsåg Trästockar Konstiga skuggor Blodiga golv Dude, vart skaffa ru dom där ''threadsen'' ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Dude, vart skaffa ru dom där ''threadsen'' ?? Didier Sachs tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Didier Sachs tror jag Jupp.. Didier Sachs är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Har ni tänkt på hur golven i dom små husen ser ut. Jag tycker det ser ut som blod. Tyckte det var jävligt kuslig stämmning där. Ser mer ut som fuktskador än blodfläckar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Muta R*! Jag tror inte på att läderansiktet finns att kolla på som ett jävla museum. Däremot att man kan höra en motorsåg och ett skrik stämmer säkert. Men vet aldrig vad R* hittar på. Jag ska iaf dra ut och kolla om lädergubben finns där ni skrev. Btw, man skulle kanske göra nåt minispel där ni övernaturliga-grejer-jagare får leka detektiver och hitta leatherface eller nåt. Jag kan försöka göra något sånt, så har ni något att pyssla med EDIT: Tryck upp sidan någonstans, för freewebs funkar ju inte. Redigerad 31 mars, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Bara för att motorn är på behöver det inte vara någon bugg. Förlåt att jag tar upp en gammal Post och går Offtopic men jag skrev att det INTE är någon bugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Förlåt att jag tar upp en gammal Post och går Offtopic men jag skrev att det INTE är någon bugg... Det blev nog ett missförstånd. Jag trodde du menade att om motorn var på så hade det varigt en bugg. Men det var vad jag anade det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vet inte om den e äkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vet inte om den e äkta Fejk Allt om läderfejjan är ju falskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Allt om läderfejjan är ju falskt Kan du styrka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts