Jump to content

Leatherface

Share

Recommended Posts

Tyvärr är jag sån som bara i vissa sällsynta tillfällen orkar börja söka efter easter eggs. Enda jag har sökt efter är spökbilar, å dom hittade jag, å blev överkörd av en som kom nerrullande, Leatherface söker jag bara efter när det är helt säkert att han finns.. om han finns.  :P

Hmm, nu ska vi se här.. jo det var leatherface tråden handlade om, så jag inte fortsätter med offtopic. Jag har kollat lite efter leatherface en gång, och det var då ryktena började komma. Jag hittade inget den gången och sen dess har jag inte letat efter honom mer, dels för att jag blev osäker på om det var falska rykten eller ej och dels för att jag inte ville slösa bort massa onödig tid. Men kommer det någon gång ett riktigt bra bevis på att han finns i spelet så kommer jag nog bli sugen på att försöka hitta honom igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm, nu ska vi se här.. jo det var leatherface tråden handlade om, så jag inte fortsätter med offtopic. Jag har kollat lite efter leatherface en gång, och det var då ryktena började komma. Jag hittade inget den gången och sen dess har jag inte letat efter honom mer, dels för att jag blev osäker på om det var falska rykten eller ej och dels för att jag inte ville slösa bort massa onödig tid. Men kommer det någon gång ett riktigt bra bevis på att han finns i spelet så kommer jag nog bli sugen på att försöka hitta honom igen.

Det jag menade, kan nån bevisa att han faktist finns (som verkar vara helt tvärt om) så söker jag efter honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Go to the Panoptigon between 16:00 and 05:00 when it is raining and go in the shack with the chainsaw outside it. Wait and Leatherface will appear. He will say "I'm going to kill you Piggy!" and slowly walk towards you. He then kills you with one blow of his chainsaw.
Enligt denna metod kan man se han vid "the Panoptigon". Var ligger det? Märk ut på karta tack.

Edit:

Någon skulle ju kunna märka ut dessa ställen på samma karta:

2. Go to the Shady Cabin when it is raining at night and wait inside with a chainsaw. Leatherface will chase you out and kill you with one blow of his chainsaw.

3. Go to the Fisher's Lagoon when it is raining (day or night) and walk to the end of the jetty. Leatherface will be sitting in the wheelchair. If you disturb him he will chase you.

4. Go to the cabin in the Fisher's Lagoon when it is raining and wait inside. You will hear  someone say "Piggy" outside. If you go outside he is walking towards you, clutching his chainsaw.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt denna metod kan man se han vid "the Panoptigon". Var ligger det? Märk ut på karta tack.

Edit:

Någon skulle ju kunna märka ut dessa ställen på samma karta:

Kan inte lägga upp bilder men jag kan förklara.

The Panopticon ligger väster om Blueberry, där startar man racer Farewell My Love också.

Fisher's Lagoon är stranden precis nedanför Palomino Creek

Shady Creeks ligger utanför Amgel Pine (bara skog där)

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte lägga upp bilder men jag kan förklara.

The Panopticon ligger väster om Blueberry, där startar man racer Farewell My Love också.

Fisher's Lagoon är stranden precis nedanför Palomino Creek

Shady Creeks ligger utanför Amgel Pine (bara skog där)

Okej tack. Nu är det dags för lite Leatherface jakt :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inget bevis, bara ett argument, precis som jag skrev, för att Leatherface inte finns med i spelet.

Jo klart, jag fattar att det bara var ett argument! Men jag förstod det inte...?!

Han kan väl va med i spelet trots att han har en röd motorsåg trots att alla andra är gula! Det kanske ska vara så att det bara är han som har en röd!? (om han nu skulle ha funnits i spelet)

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor