Jump to content

Leatherface

Share

Recommended Posts

Bra att man tar reda på info innan man skyller på nån. R* har aldrig påstått att det skulle finnas skateboard eller ciggaretter i San Andreas. Det var rykten, och de som startade dom var inte en från R*. T.e.x. att man kunde röka kom från en bild där en grove street medlem står och röker på ett screenshot innan spelet hade släppts.

Och det FINNS. Så R* har inte påstått nåt som inte fanns med i spelet.

Kanske va lite klantigt att uttrycka mig på det sättet :wub: .

det jag mena med det hela va att det va sån kalabalik kring det hela med ciggen. etc.! det kommer ju inte bli likadant om vi skulle ge ut information som vi sedan ändrar men det det är ju störande om sådant händer. och jag gillar inte att ge ut info. som skulle kunna ändra sig. och i det här fallet så kan jag inte ge ut någon info. för ens allt är klart. kan inte förklara skriftligt varför jag inte kan ge ut info. lite i taget, tyvärr.

Edit: va händer här då? skrev ju i LF-tråden -_- .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du (ni) har inte ens klart för er om det blir i bilder eller i film eller liknande?

Jo absolut! men vill inte säga eftersom projektet är lite sammanhängande eller vad man ska säga, det är lite svårt att förklara. du kanske fattar sedan när det är klart.

edit: menade du mig/oss??

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att han la ett enkelt photoshop-filter över bilden så att det blir suddigare och lurar ögat att det är äkta =)

Om Leatherface stod så långt bort från CJ så skulle han varit i sämre upplösning och inte se lika bra ut som han gör där. Jag menar.. GTA-motorn är ju inte världsbäst på att rita upp karaktärer - inte minst på långt håll då de mest ser ut som Playmobil-gubbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var precis vid sågverket, men såg inget ovanligt förutom en sönderslagen Glendale... Men det är väl inte så ovanligt i SA, man hittar ju dom lite här och var i spelet!

Jo ang de sönderslagna glendales, många tror inte att spökbilen är just en spökbil utan bara en bugg eller liknande, men den glendale som kommer nedrullandes från slänten kan ju ha något samband med alla dessa sönderslagna glendales runt om i San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo ang de sönderslagna glendales, många tror inte att spökbilen är just en spökbil utan bara en bugg eller liknande, men den glendale som kommer nedrullandes från slänten kan ju ha något samband med alla dessa sönderslagna glendales runt om i San Andreas.

Mm, och om man kollar spelfilerna så finns det två bilar som heter Glenshit(Glendale) och Sadleshit (Salder), det är dom sönderslagna bilarna du kan hitta lite här och där i SA, dom går inte att reparera heller i Pay 'n' Spray...

Sen den bilen som rullar från kullen tror jag att R* har satt dit för att "skrämma" spelarna lite... Eller bara för ett Easter egg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;) Den glendalen som rullar ner är ingen bugg, motorn är på när den rullar ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag är inte förvånad om det är en bugg, San Andreas är ju som sagt, Buggarnas Mekka.. Fast jag håller helt å hållet me, det är nog ingen bugg.

Nej visst, SA innehåller en hel del buggar, men som sagt så tror jag inte att den nerrullande glendalen är en bugg, eftersom jag tror att den glendale har något samband med alla andra förstörda glendales runt om i SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej visst, SA innehåller en hel del buggar, men som sagt så tror jag inte att den nerrullande glendalen är en bugg, eftersom jag tror att den glendale har något samband med alla andra förstörda glendales runt om i SA.

Exakt.. Men vet du vad jag kom på? Vi är verkligen ute å rullar, den här topicen är ju om Leatherface..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå  :P

Och det var jag som började med allt, ajja sorry för offtopic helt enkelt...

Tyvärr är jag sån som bara i vissa sällsynta tillfällen orkar börja söka efter easter eggs. Enda jag har sökt efter är spökbilar, å dom hittade jag, å blev överkörd av en som kom nerrullande, Leatherface söker jag bara efter när det är helt säkert att han finns.. om han finns. :P

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor