PluOntS Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Gör ett bildreportage om det jag tycker är mest intressant i San Andreas, Leatherface. Ska lägga upp bilder snart http://www.freewebs.com/san-andreas-secrets/rumors.htm Den troligen mest verkliga bilden på Leatherface Redigerad 23 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Trevligt, trevligt! Ser fram imot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Gör ett bildreportage om det jag tycker är mest intressant i San Andreas, Leatherface. Ska lägga upp bilder snart Inga fake bilder bara , finns tillräckligt med det. Redigerad 23 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Nädå, no problems dom har vi sett så många gånger nu. Har börjat lägga upp lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 EDIT: http://www.freewebs.com/san-andreas-secrets/rumors.htm Den troligen mest verkliga bilden på Leatherface Det fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det fungerar inte Du får kopiera länken och klistra in i adressfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Men det känns som bilden var fake, själva bilden var mörk och regnig sen den där inklippta läderfejan Leatherface lös ju som en discokula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det fungerar inte Oj, sorry för det Rättade til felet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Men det känns som bilden var fake, själva bilden var mörk och regnig sen den där inklippta läderfejan Leatherface lös ju som en discokula Den är troligtvis fake också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Oj, sorry för det Rättade til felet nu Men det fungerar fortfarande inte. Längst ner står det liksom http:/// bara. Edit: får göra som Azore sa, kopiera sen klistra in. Redigerad 23 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Nu ska det nog fungera: Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Nu ska det nog fungera: Länk Där fungerade sidan. Fick den via E-Post också Redigerad 23 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Där fungerade sidan. Fick den via E-Post också Okej.. För övrigt så har jag (och andra) nog haft falska förhoppningar om leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Gör ett bildreportage om det jag tycker är mest intressant i San Andreas, Leatherface. Ska lägga upp bilder snart http://www.freewebs.com/san-andreas-secrets/rumors.htm Den troligen mest verkliga bilden på Leatherface Kan ju säga att jag och zIte hållr på med ett liknande projekt.... Mer säger jag inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kan ju säga att jag och zIte hållr på med ett liknande projekt.... Mer säger jag inte.... Spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kan ju säga att jag och zIte hållr på med ett liknande projekt.... Mer säger jag inte.... Låter spännande. Är det någon form av bildreportage det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Låter spännande. Är det någon form av bildreportage det också? Nej, det skulle jag nog inte kalla det . kommer starta en topic om det om det på påsklovet då när man har tid. topicen kommer ca. 4 dagar. anledningen till att jag (och zIte kanske) inte vill avslöja är för att vi inte har planerat klart, man vill ju inte ge ut osäker info. som R* och skateboard, cigg. man vill ju inte att det ska bli på det sättet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Nej, det skulle jag nog inte kalla det . kommer starta en topic om det om det på påsklovet då när man har tid. topicen kommer ca. 4 dagar. anledningen till att jag (och zIte kanske) inte vill avslöja är för att vi inte har planerat klart, man vill ju inte ge ut osäker info. som R* och skateboard, cigg. man vill ju inte att det ska bli på det sättet . Bra att man tar reda på info innan man skyller på nån. R* har aldrig påstått att det skulle finnas skateboard eller ciggaretter i San Andreas. Det var rykten, och de som startade dom var inte en från R*. T.e.x. att man kunde röka kom från en bild där en grove street medlem står och röker på ett screenshot innan spelet hade släppts. Och det FINNS. Så R* har inte påstått nåt som inte fanns med i spelet. Redigerad 23 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Ser ruskigt fejkat utt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Undrar varför bilden på leatherface är i paint-format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts