Jump to content

Leatherface

Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låter spännande. Är det någon form av bildreportage det också?

Nej, det skulle jag nog inte kalla det :wub: .

kommer starta en topic om det om det på påsklovet då när man har tid. topicen kommer ca. 4 dagar.

anledningen till att jag (och zIte kanske) inte vill avslöja är för att vi inte har planerat klart, man vill ju inte ge ut osäker info. som R* och skateboard, cigg. man vill ju inte att det ska bli på det sättet -_- .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det skulle jag nog inte kalla det :wub: .

kommer starta en topic om det om det på påsklovet då när man har tid. topicen kommer ca. 4 dagar.

anledningen till att jag (och zIte kanske) inte vill avslöja är för att vi inte har planerat klart, man vill ju inte ge ut osäker info. som R* och skateboard, cigg. man vill ju inte att det ska bli på det sättet  -_- .

Bra att man tar reda på info innan man skyller på nån. R* har aldrig påstått att det skulle finnas skateboard eller ciggaretter i San Andreas. Det var rykten, och de som startade dom var inte en från R*. T.e.x. att man kunde röka kom från en bild där en grove street medlem står och röker på ett screenshot innan spelet hade släppts.

Och det FINNS. Så R* har inte påstått nåt som inte fanns med i spelet.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor