Martin-123 Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Någon som var på Judas Priest-Live In Consert 2005.. Själv var jag i Karlstad och såg dem.. fy faan vad bra.. Skriv vad ni tyckte var bra.. Gillade när Scott Travis spelade trummor på låten Painkiller.. Köpte en mössa också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Ja då va vi 2 i Karlstad då ! Asbra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 För att inte tala om Inflames som var förband Jag såg dom tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Skulle ha gått när dom var här i Sthlm men det blev någe strul med biljetterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Skulle sett dom i Göteborg med min polare men jag fick miginfluensa så jag fick stanna hemma. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 För att inte tala om Inflames som var förband Jag såg dom tyvärr inte. Tyckte inte dom va så bra..förbandet asså.. Man kan säga att Judas levde upp till förväntningarna.. Såg dom i sölvesborg på sweden rock festival i somras.. dom spela bra då med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja hade tänkt fara men... ja e/var pank! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts