PluOntS Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Hittade detta på en sida: Madd Dogg’s Warp Portal Go into Madd Dogg’s Crib in Los Santos and go up the stairs from the save entrance and walk up and down it while against the wall. You will find one of the walls is hollow and you will be teleported to strange locations. Most of the time you end up down the bottom towards the Vinewood Sign but it is possible to appear outside Four Dragon’s or even inside the actual Area 69. Någon som vet om det funkar? Kan ej testa p.g.a att jag inte har spelet hemma. Har länge velat åka tbx till Area 69(Inne i basen där man hämtar jet-packen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har faktiskt också läst om det där, men aldrig testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kan man gå in i hans hus efter uppdraget då man ska göra inbrott där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kan man gå in i hans hus efter uppdraget då man ska göra inbrott där? Nej, efter uppdraget när man tar tillbaka hans hus från knarklangare med hjälp av Yakuza När man kommer tillbaka till Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Häftigt om det funkar, ingen som kan testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kan man gå in i hans hus efter uppdraget då man ska göra inbrott där? Ja klart! Det är völ det stora vita huset med skivstudion vi snackar om va?! Bara så jag inte sitter o snackar om fel hus!? Men den med skivstudion kan man gå in i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Nej, efter uppdraget när man tar tillbaka hans hus från knarklangare med hjälp av Yakuza När man kommer tillbaka till Los Santos Ok, synd, annars kunde jag ha testat detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Ok, synd, annars kunde jag ha testat detta Jocken: Har inte du klarat spelet?! Eller du spelar om det utan att spara det första?! Som Azore sa: Kan ingen testa och bekräfta?! Jag sitter på ett demens boende så jag kan inte testa just nu! Redigerad 23 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jocken: Har inte du klarat spelet?! Eller du spelar om det utan att spara det första?! OfT: Nej, har inte klarat det. Är i LV för stunden, och har varit där i cirkus 1 månad nu Satsar inte på att klara spelet helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det är völ det stora vita huset med skivstudion vi snackar om va?! Bara så jag inte sitter o snackar om fel hus!? Japp, alldeles riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag kan ta på mig ansvaret för att testa fusket utifall igen anna vill(orkar). jag går å gör det nu, brb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag kan ta på mig ansvaret för att testa fusket utifall igen anna vill(orkar). jag går å gör det nu, brb. Jag väntar med spänning vid datorn... Har ju inte så mycket annat att göra på jobbet! Hoppas det lyckas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag kan ta på mig ansvaret för att testa fusket utifall igen anna vill(orkar). jag går å gör det nu, brb. Ja, fusk och fusk är det väl igentligen inte. Men skitbra att du vill testa det, berätta direkt om hur det gick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Det funka inte :mellow Om det är den ''långa'' vinklade trappen i Madd dogs crib så funkar det inte, inte för mig iaf Redigerad 23 mars, 2005 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har sprungit omkring i husets alla trappor mot alla väggar men det finns ingen ihålig vägg.. tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) En gång "teleporterades" jag. Jag körde in i den lila saken utanför polishuset i LS och åkte genom marken (trodde jag), men det var typ ett maskhål för jag hammnade i himmelen långt ute i havet söder om flygplattsen (LS) och plummsade ner i vattnet. EDIT: En annan gång teleporterades jag från det högsta huset i LS (det runda med en falskärm på) ner på motor vägen. (Nej, jag hoppade inte ner). Redigerad 24 mars, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag tror att det är buggar. Så var det ju i GTA 3 också. Om du körde upp en lastbil mot väggen och försökte springa mellan lastbilen och väggen så åkte man ju igenom marken och kom upp någon annan stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Har hänt något liknande för mig. Råkade köra under en vinge på ett av mina flygplan på den privata flygplatsen...då hamnade jag i "Blue Hell" och efter några sekunder där så var jag plötsligen inne i Area 69. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Har ju hänt en gång att jag krockade på motorcykel - flög av den - men stannade inte vid marken utan fortsatte ner under marken. Efter ett tag när jag fallit så teleporterades jag på marken igen. San Andreas är ett spel till hälften fyllt av roliga buggar och missar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Har ju hänt en gång att jag krockade på motorcykel - flög av den - men stannade inte vid marken utan fortsatte ner under marken. Efter ett tag när jag fallit så teleporterades jag på marken igen. San Andreas är ett spel till hälften fyllt av roliga buggar och missar =) Men även jobbiga buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts