HardPaty Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag skrev faktist "detta är det första screenshotet till PC" då tog jag för givet att alla trodde att det bara var en bild, och det skulle självklart vara det första. Men jag har ändrat nu Du skrev detta ska vara det första screenshotS, så jag trodde du menade atta alla var pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Du skrev detta ska vara det första screenshotS, så jag trodde du menade atta alla var pc. Det fick bli en Edit #2, hoppas att inte alla har gått på min miss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atreo Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 ser att det finns nya cut scens undrar fall det finns nya uppdrag oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Skulle vara coolt, men jag tror inte att det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag tror det blir som för vc, en direkt konvertering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag tror också att det blir en ganska rak konvertering från PS2:an. Men man kan ju alltid hoppas på att de lägger in lite nya saker. Bland annat vet man ju att det kommer finnas möjlighet att läga in egna mp3'or till spelet. Men GTA är ju från början ett PC spel och gör sig fortfarande överlägset bäst på den plattformen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det var ju fult, för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 När den här tråden har blivigt uppdragen igen så kan jag visa lite mer Screenshots (Press me!!!). Det sista är nog det senaste, känner inte igen det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Finns den dära platsen i SA (PC Ver.) ? (Ps2 Ver.) ? Redigerad 18 april, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts