Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hmm.. fotot som är taget -94 är precis likadant som det som är taget -00, förutom mustaschen. Det är inte taget 00 Det är : altered in 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Konstigt att han inte är från IOWA eller Texas , kolla på Retouched Photographs Så ser han ut som en typiskt Texas bor EDIT : http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/fisher.htm Han ser väl ända snällast ut ? He sure does niggah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Det är inte taget 00 Det är : altered in 2000 Ursäkta min okunnighet i det engelska språket, men exakt vad innebär det? "jamen googla för faen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ursäkta min okunnighet i det engelska språket, men exakt vad innebär det? "jamen googla för faen!" Det betyder väl typ : modiferat eller något. Dom har väl bara gjort en bild där han skulle ha åldrats på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jaha, ok. Tack för svaret. Synd att det inte finns "reputation-stas" eller vad de heter. Det är alltid kul. Fast inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Men hallå är inte Usa gripen? Hadde för mif de hittat honnom i nån håla nere i jorden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Men hallå är inte Usa gripen? Hadde för mif de hittat honnom i nån håla nere i jorden :S USA är nog inte gripen... Kunde inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Träna på stavningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Men hallå är inte Usa gripen? Hadde för mif de hittat honnom i nån håla nere i jorden :S Viss skillnad på Osama (som du väl syftar på?) och Saddam Hussein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Konstigt att han inte är från IOWA eller Texas , kolla på Retouched Photographs Så ser han ut som en typiskt Texas bor EDIT : http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/fisher.htm Han ser väl ända snällast ut ? Kortet på den där Fisher, det längst till vänster på honom tycker jag faktist är lite likt en Fischer som var med i nått danskt tv-program som sändes här i Sverige, Mordkommissionen tror jag det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Osama. Han har dom ju hittat där nere i katakomberna. Näe men nån stans i jorden. Och Saddam Vart väll bort sprängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Osama. Han har dom ju hittat där nere i katakomberna. Näe men nån stans i jorden. Och Saddam Vart väll bort sprängd? Du skämtar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kollar du aldrg på en sak kallad nyheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Osama. Han har dom ju hittat där nere i katakomberna. Näe men nån stans i jorden. Och Saddam Vart väll bort sprängd? Vilken värld lever du i? Men du är iaf alltid välkommen till verkligheten. Och planeten Jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kortet på den där Fisher, det längst till vänster på honom tycker jag faktist är lite likt en Fischer som var med i nått danskt tv-program som sändes här i Sverige, Mordkommissionen tror jag det hette. Hehe jo nu när du säger det så. Konstigt att jag inte såg det , jag följde ju Mordkommisionen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts