Ferizi Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Någon som vet var man kan hitta FBI`s ten most wanted lista? Håller på med ett skolarbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/fugitives.htmleta runt på fbi's hemsida så hittar du detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Gåågel is you're friend... Use him Men jag är snäll jag med Ten most wanted fugitives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Usama bin laden ligger etta på listan det är vad jag vet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 REWARD The Rewards For Justice Program, United States Department of State, is offering a reward of up to $25 million for information leading directly to the apprehension or conviction of Usama Bin Laden. An additional $2 million is being offered through a program developed and funded by the Airline Pilots Association and the Air Transport Association. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Dags att börja leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Gammal info, den där belöningen har varit ute i över 1 år. Om inte mer. Jag gnäller inte, jag upplyser! Redigerad 23 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Det behöver inte betyda att alla vet om det... Gnäller inte iheller. även jag upplyser Redigerad 23 mars, 2005 av PsychoSweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Den här snubben ser ju läskig ut http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/goldberg.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Den där liustan hittade jag för något år sen, när jag kollade på lammen tystnar 2(kommer inte ihåg vaduppföljaren heter). Då koollar han på den listan, då sökte jag på gewgle, och hittade dit! Simpelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Den där liustan hittade jag för något år sen, när jag kollade på lammen tystnar 2(kommer inte ihåg vaduppföljaren heter). Då koollar han på den listan, då sökte jag på gewgle, och hittade dit! Simpelt! Hannibal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Den här snubben ser ju läskig ut http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/goldberg.htm Han var en pedofil och hade våldtagit kvinnor elelr en kvinna. Låter lite scary faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Krävs det inte mer för att komma in ¨på den listan, då kan jag kanske lyckas ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Den här snubben ser ju läskig ut http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/goldberg.htm Mmmmh jag såg på han innan jag ens läste det att han var pedofil han såg riktigt jävla äckligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 HE HAS A VIOLENT TEMPER AND IS KNOWN TO CARRY A KNIFE AT ALL TIMES. JAMES J. BULGER läski... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Han var en pedofil och hade våldtagit kvinnor elelr en kvinna. Låter lite scary faktiskt! Mmmmh jag såg på han innan jag ens läste det att han var pedofil han såg riktigt jävla äckligt ut det var inte lika kul men fotot va ju inte läskigt, tyckte att fotot va roligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Han var en pedofil och hade våldtagit kvinnor elelr en kvinna. Låter lite scary faktiskt! Om du kallar tjejer som är under 10 år för kvinnor så okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 JAMES J. BULGER läski... Han ser trevlig ut Men skenet bedrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) JAMES J. BULGER läski... Konstigt att han inte är från IOWA eller Texas , kolla på Retouched Photographs Så ser han ut som en typiskt Texas bor EDIT : http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/fisher.htm Han ser väl ända snällast ut ? Redigerad 24 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 JAMES J. BULGER läski... Hmm.. fotot som är taget -94 är precis likadant som det som är taget -00, förutom mustaschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts