nexus Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) När ska SanAndreas släppas till data vilket datum [Datum][Dag] villket tror ni de kommer va bäst till PC (Data) <-------------------------------------Jag tror Xbox <------------------------------------------Den värkar som alla hatar xbox så vad vet jag eller ps2an som redan släppts<---------------Ps2an den tyckte jag om men hoppas data versionen e bätre :"> Redigerad 23 mars, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 JAg vill bara påpeka att: DATA DATOR http://www.gazalparty.net/~zpike/bilder/dator.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 JAg vill bara påpeka att: Helt rätt, men bäst blir nog att säga PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Tog ett tag för mig å fatta vad du menade, , för lite sömn tror jag. Redigerad 23 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 PS2 är alltid bäst. Nothing beats the original! Akta kontrollerna på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Akta kontrollerna på PC. Finns ju dessa tillbehör till PC http://www.clasohlson.se/images/products/S/hi/B/324050_X_2004-07-06_085100.jpg Och så kopplar man tv:n till datorn, så blir det nästan lika bra som till PS2 Men jag håller med om att PS2 är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 GTA:SA släpps till PC och Xbox den 10:e juni 2005 (7:e juni i USA). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 När ska SanAndreas släppas till data vilket datum [Datum][Dag] villket tror ni de kommer va bäst till PC (Data) <-------------------------------------Jag tror Xbox <------------------------------------------Den värkar som alla hatar xbox så vad vet jag eller ps2an som redan släppts<---------------Ps2an den tyckte jag om men hoppas data versionen e bätre :"> Dator helt klart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Dator helt klart =) PS2. Det står jag fast vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts