priZma Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Måste vara kul att ha ett nick som någon annan har kommigt på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ch34t0n^ cHeAtOn^ ChEaToN^ KoRv MeD BrÖ^ Du måste ha ^, det är kooligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Som om inte GTaJäGaReN är extremt fult? Visserligen döpte du dig till det för länge sen men endå... VA?! Är han DÖPT till det? Jag visste inte att man döpte sej när man blev medlem på ett forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ha mitt namn bara äger era namn ju, ZcruweN. Men aja namn du kan heta typ kanske L4rsa4 L3ff3 R4ff3 Eller nåt sånt. eller det drygaste namnet som finns. (Kalle Anka) ditt namn-Nalle Puh/ HITLER? Fläsket JOnson Jag hette så förut alla fick psyk för att jag hette Hitler Hahahahaha Larsa heter ju du zcruwen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Höhö.. Startade Steam och kollade mitt nick.. Respekt | Ska tanka porr Har inte spelat CS sen på DH och då hette vi alla så. Respekt | Ska tanka porr Respekt | Vill tanka porr Respekt | Har tankat porr Respekt | Maste tanka porr Respekt | Tankar porr Annars brukar jag nicka StellHell, n00b?, Bonnr'o'ta eller Banantarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Höhö.. Startade Steam och kollade mitt nick.. Respekt | Ska tanka porr Har inte spelat CS sen på DH och då hette vi alla så. Respekt | Ska tanka porr Respekt | Vill tanka porr Respekt | Har tankat porr Respekt | Maste tanka porr Respekt | Tankar porr Annars brukar jag nicka StellHell, n00b?, Bonnr'o'ta eller Banantarta Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Om du är tjej så kan du heta som dom flesta tjejer : "I AM A GIRL!!!!!!!!!!!!!!!" eller "*namn* [NOOB]" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hahahahaha Larsa heter ju du zcruwen Nej jag heter inte det, jag heter Daniel Men kallas för Larsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Märkte iofs nyss vad du hade för användarnamn här @ GTASajtens forum, det passar ju utmärkt! "DiarreHampus" gör er som inte visste det innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Namn du får använda: CyraX, Rexus, Xavier, Xyz0xiu5, ZyX0z, XYROX, ZN4JP3|2, CozMo FloZZy, HNZ, ZNiD3r, Xayide, AXiLLA, F3oX, ZeNiT, Spelar.Uselt LinZu, eXistenZ^, KreiZi, ZeLiDa, Z3LyX10X, ExPr0 Zalakrizm (notera ju mer X, Y du använder desto bättre är du på CS, du är också extra elite om du får in lite siffror i ditt namn) Ta det sista namnet.. ExPr0 Zalakrizm - jo visst.. det är ganska bra du är medel elite. Men om du istället heter: X-pr0 Z4L4 |< r1zsCh|\/| så får du status, och du är riktigt elite på CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 HAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Brukar heta "Danny". Funkar perfekt.. ibland kan jag t.om. döda en eller två motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) När jag lirar (som är ca 1 gång i året) så nickar jag detvilldugärnavetava.... mohahahahahahahaha edit: mitt nick är för bra för att låta någon sno det Redigerad 31 mars, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Mitt gamla ZetrAc kanske? Just nu heter jag : Ultimate^fragfarmor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 SuperN00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Sockerfri Spraygräddez0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad man kan heta på cs: Wazz4pxniggaqz 2pexs4l4if krizxni madkillaz^ nOObspectaxz ___t4fmnix___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Sockerfri Spraygräddez0r Den va grymm... Eller så kan man ju heter Killz0rInTh3AsZor eller typ jagärettfikussomspelarcs eller kanske l0lRoflOmgHomoBög! MOAHAHAHHAAA! Sånna namn är bra som grädde Eller kanske A3gZ0rIRöv3n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Begagnad Säl-lemz0r Utarbetad kanariekvalsterz0r Fyrfilig motorväg med nötallergiz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 AeG^ ska du heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts