Bubbli Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 maricón låter tuft, men det betyder bög på spanska... Det skulle du inte sagt... Het, Killme, I suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Men jag hör att nån säger need backup t.e.x men det står inte. Förut stog det så när man säger det själv men inte nu. Vet inte nån hur jag ska göra? Redigerad 23 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Jag kan räkna upp vad jag brukar heta: Foo Zwang Åke-40000 Evil Beaver D-Trooper Divine Intervention Doom Reaper Dark Lord Redigerad 23 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 >:F <--- extrema elitenamnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det var servern som inte visade texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 -Dont Wannabe 1337. Bättre namn får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Q(¨_¨Q) ultimata nicket Redigerad 23 mars, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Vad säger du om Geek? Just ja det är ju redan taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag heter DeadMeat is a killermachine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Gör som jag, blanda ihop massa olika bostäver tills det låter OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Gör som jag, blanda ihop massa olika bostäver tills det låter OK. Ja det märks på ditt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag heter DeadMeat is a killermachine Wow vilket fyndigt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Ja det märks på ditt nick Kul Det betyder iallafall något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kul Det betyder iallafall något.. Vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Vad?? Saxat från susning: Azorerna är en ögrupp, belägen ett par hundra mil väster om Portugal, långt ute i Atlanten. Ögruppen är en autonom del av Portugal.Invånarna är portugiser som flyttat dit, eller är säsongsboende där. Majoriteten talar portugisiska. Öarna är vulkaniska, och det finns många calderas att titta på. Den största av öarna heter Sao Miguel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Måste man ha så extremt fula och totalt onödiga nicknames när man spelar spel? Ingen blir kåt på erat nick när dom ser det, för det är det ni verkar tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ha mitt namn bara äger era namn ju, ZcruweN. Men aja namn du kan heta typ kanske L4rsa4 L3ff3 R4ff3 Eller nåt sånt. eller det drygaste namnet som finns. (Kalle Anka) ditt namn-Nalle Puh/ HITLER? Fläsket JOnson Jag hette så förut alla fick psyk för att jag hette Hitler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Måste man ha så extremt fula och totalt onödiga nicknames när man spelar spel? Ingen blir kåt på erat nick när dom ser det, för det är det ni verkar tro... Som om inte GTaJäGaReN är extremt fult? Visserligen döpte du dig till det för länge sen men endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 . n00ben alternativt newbien, alltid uppskattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) -------->H<--------- h4x toh teh m4x n00ben, som vigge sa tidigare - alltid uppskattat. (-(-_(- _ -)_-)-) <-- Coolt t(- _ -) <--- Fuck you Va3s <-- väs? :S Redigerad 24 mars, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts