Guest Kurby Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Är det någon här som skulle kunna visa mig en lämplig blueprint som ett första objekt? De ska väl vara olika mått och så skall de väl vara en viss längd och bredd på bilden? Det är lite svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag gör en dubbelpost nu men jag förstår inte en sak här! Låt mig förklara! Här är blueprinten jag skulle testa med, jag dela upp den i front, side och roof. Kolla Och såhär blev det när jag la in de olika bilderna i Z Modeler Vad har jag gjort fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Bilden måste vara i en speciell storlek. Bilden på taket och sidan ska vara 1024x512 och bilden på fram och bak ska vara 512x512. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Bilden måste vara i en speciell storlek. Bilden på taket och sidan ska vara 1024x512 och bilden på fram och bak ska vara 512x512. Vilket program blir det enklast att ställa in så exakta storlekar? Om man ska "crop" i t.ex photoshop så får man ju sitta och ta lite i taget tills man fått en bra storlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Vilket program blir det enklast att ställa in så exakta storlekar? Om man ska "crop" i t.ex photoshop så får man ju sitta och ta lite i taget tills man fått en bra storlek! Paint fungerar alldeles utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Jag lyckas då inte! Jag skulle bli väldigt tacksam ifall någon kan ta denna bilden och dela upp den i roof, side och front i rätta storlekar Redigerad 23 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag kan fixa det åt dig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag kan fixa det åt dig om du vill. Ahh tack men jag fick det att fungera till slut Kolla i den andra topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts