kattälskaren Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vad heter sidan där man är en geek som ska uppgradera sin dator och så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 EEEEHHHHHH? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 EEEEHHHHHH? Vilket intressant inlägg! Nu ska jag fundera på din ålder ett tag, då jag känner en femåring som skrivit exakt samma sak till mig! Mycket intressant! Förövrigt, zi catlöver borde formulera sig lite bättre! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vilket intressant inlägg! Nu ska jag fundera på din ålder ett tag, då jag känner en femåring som skrivit exakt samma sak till mig! Mycket intressant! Förövrigt, zi catlöver borde formulera sig lite bättre! Ja, tänk på du. Måste man tvunget skriva 5 A4 och förklara att man inte fattar vad han menar?? Och förresten, sköt dig själv och skit i andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) http.//www.geekwars.org/ edit:varfor ar jag sa duktig på att göra adresser Redigerad 22 mars, 2005 av epix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Måste man tvunget skriva 5 A4 och förklara att man inte fattar vad han menar?? Du behöver inte skriva överhuvudtaget om du inte fattar vad han menar. Hur skulle det se ut om alla som inte fattade vad han menade skrev inlägg som såg så här "Jag vet inte vad du menar"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tack! Och sluta bråka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Du behöver inte skriva överhuvudtaget om du inte fattar vad han menar. Hur skulle det se ut om alla som inte fattade vad han menade skrev inlägg som såg så här "Jag vet inte vad du menar"? Förlåt då? Hur många onödiga inlägg har inte du gjort då? Så dra igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hur många onödiga inlägg har inte du gjort då? Oväsentligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Men hur får man pengar på geekwars? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Off-topic men... ...Är inte kattälskaren för ung för att vara medlem på forumet? Eller fanns inte den regeln då han reggade sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Off-topic men... ...Är inte kattälskaren för ung för att vara medlem på forumet? Eller fanns inte den regeln då han reggade sig? Offtopic: Den fanns inte då, och om du kollar närmare på den så ser du att den gäller bara folk som reggade sig efter 1 januari 2004 eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Oväsentligt. Är det väl fan inte Om alla ska klaga på mig för att jag skrev ett "onödigt" inlägg?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Är det väl fan inte Om alla ska klaga på mig för att jag skrev ett "onödigt" inlägg?! Vad jag vet har jag inte skrivit ett onödigt inlägg i den här topicen. Edit: Jo det har jag. Hela den här diskussionen är onödig. Du är bara sur på mig för att jag är för legalisering av cannabis. Det som har behövt sägas i den här topicen har sagts, så jag tycker att den ska låsas. *Låst* Redigerad 22 mars, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts