Jump to content

En fråga

kattälskaren
 Share

Recommended Posts

Vilket intressant inlägg!

Nu ska jag fundera på din ålder ett tag, då jag känner en femåring som skrivit exakt samma sak till mig! Mycket intressant!

Förövrigt, zi catlöver borde formulera sig lite bättre!

Ja, tänk på du. Måste man tvunget skriva 5 A4 och förklara att man inte fattar vad han menar??

Och förresten, sköt dig själv och skit i andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man tvunget skriva 5 A4 och förklara att man inte fattar vad han menar??

Du behöver inte skriva överhuvudtaget om du inte fattar vad han menar. Hur skulle det se ut om alla som inte fattade vad han menade skrev inlägg som såg så här "Jag vet inte vad du menar"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte skriva överhuvudtaget om du inte fattar vad han menar. Hur skulle det se ut om alla som inte fattade vad han menade skrev inlägg som såg så här "Jag vet inte vad du menar"?

Förlåt då? Hur många onödiga inlägg har inte du gjort då? Så dra igen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off-topic men...

...Är inte kattälskaren för ung för att vara medlem på forumet? Eller fanns inte den regeln då han reggade sig?

Offtopic: Den fanns inte då, och om du kollar närmare på den så ser du att den gäller bara folk som reggade sig efter 1 januari 2004 eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det väl fan inte  :rolleyes:  Om alla ska klaga på mig för att jag skrev ett "onödigt" inlägg?!  ;)

Vad jag vet har jag inte skrivit ett onödigt inlägg i den här topicen.

Edit:

Jo det har jag. Hela den här diskussionen är onödig. Du är bara sur på mig för att jag är för legalisering av cannabis.

Det som har behövt sägas i den här topicen har sagts, så jag tycker att den ska låsas.

*Låst*

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...