Fredrik89 Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Jag har också lite svårt att förstå att folk hittar nån på internet.. skulle själv inte klara av d.. Men men det finns dom vill d också.. Redigerad 23 mars, 2005 av Fredrik89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har också lite svårt att förstå att folk hittar nån på internet.. skulle själv inte klara av d.. Men men det finns dom vill d också.. Alla är vi ju olika, och det är tur det. Fast att träffa någon över nätet blir tydligen allt vanligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Vi började faktiskt snacka på lunar då jag igentligen inte alls hade tankar på att försöka hitta någon tjej. Sen fortsatte vi snacka på msn och där över var vi bara kompisar i ca ett år. Det var då först efter ett helt år på msn som vi började få känslor för varandra mer än vänner om man säger så, då fortsatte det med sms som sedan övergick till telefonsamtal och ja nu är man tillsammans. Så tack lunar, utan den Community hade jag nog aldrig träffat min flicka En riktigt vacker historia i denna hårda värld :'( Lycka till i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Vart tillsammans med en tjej som bott 23 mil härifrån.. Samma stad som dig Mr 7.2 Åfan, namn? Man kanske vet vem det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 En riktigt vacker historia i denna hårda värld :'( Lycka till i framtiden! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 2 killar är det väl? Jasså..?? Vem mer.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jasså..?? Vem mer.? Dina GBG gubbar du har träffat.? Och ööhm, vad heter han i sthlm.. Benke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag kom på ett exempel till ! Min mammas väninnas dotter har en kille som bor i USA , Han har avrit här några gånger och hon där Och dom träffades över nätet! Kanske ganksa logiskt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Dina GBG gubbar du har träffat.? Och ööhm, vad heter han i sthlm.. Benke? Humm de vi träffade i GBG hade vi aldrig snackat med.. Han började ragga på min kompis när vi var där så vi gick fram och snackade med dem... sen fick vi dreas mobil nr och msn... Benke snackade jag med på msn.. När jag åkte till Power Big Meet Var han där med och de var inget vi hade planerat... Men okej 3 st har jag träffat då får la ge mig när både du och KalleR tjötar... Eller GBGarna var ju runt 5 pers då måste jag ju träffat 7pers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Humm de vi träffade i GBG hade vi aldrig snackat med.. Han började ragga på min kompis när vi var där så vi gick fram och snackade med dem... sen fick vi dreas mobil nr och msn... Benke snackade jag med på msn.. När jag åkte till Power Big Meet Var han där med och de var inget vi hade planerat... Men okej 3 st har jag träffat då får la ge mig när både du och KalleR tjötar... Eller GBGarna var ju runt 5 pers då måste jag ju träffat 7pers.. Höhö.. Vi vann! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Alltså håller du med till 0% för man kan inte hålla med till 110% eftersom 100 e ALLT, så kan man inte hålla med mer än ALLT Så då blir det 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Jag har blibit kär över nätet....men hon bor i Småland Redigerad 26 mars, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag bryr mig inte så mycket om kärlek längre, och vill ni veta varför? Jo för att det inte finns nån som visar nån sorts kärlek till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag bryr mig inte så mycket om kärlek längre, och vill ni veta varför? Jo för att det inte finns nån som visar nån sorts kärlek till mig Föräldrar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Föräldrar ? Förutom mina föräldrar menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag träffade min tjej över internet, fast då hade jag sån lotto så hon bodde i sundsvall (där jag bor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts