Jump to content

Kär..

Master_sage
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Faktiskt inte. Har en aning om att jag mer allmänbildad än dig. :lol:

Här har vi höga tankar om sig själva :P

Jag har träffat en kille in real life som jag började snacka med på nätet..

Det var inte så farligt ;P

Så jag tycker med du ska träffa henne om inte annat kan ju hon komma till dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man räknar med negativa tal och sådant kan man lá komma över 100 procent? :lol:

AEQGOSTJRETGJIERYGHREGH

ja... men man kan inte hålla med nån mer än de MESTA man kan hålla med.. o då e de mesta 100... då håller man HELT med... man kan ju inte hålla med mer än de... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart du ska träffa henne om du vill och att du är säker på att det inte är någon skabbig gammal pedofil ! Min systers pojkvän bor i grekland ! fast hon lärde iofs könna han när han bodde i sverige , Han flyttar hem till oss på söndag igen , lite drygt eftersom han är från nigeria och han inte pratar svenska. bara engelska :'(

ASGHSRIHASUIDGRIOGH

jaha... o varför e de jobbigt??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min första seriösa flickvän som jag dessutom (lol) "gav min blomma till" hade jag bara snackat med på msn innan vi träffades första gången, jag blev kär i henne på msn men det höll bara en knapp månad :P

edit: för att svara lite på frågan; behåll kontakten och bli bra kompisar en längre tid.. en riktig pedofil orkar inte hålla kontakten så länge och tid bygger lojalitet men sluta inte chatta, och bli inte "ihop".. njut av singellivet så länge det går.. det är helt klart underskattat att vara singel och otroligt överskattat att ha en relation

(dock kan sex aldrig bli överskattat :lol: )

Redigerad av mickemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett litet problem nu, snackade med en brud på msn som sa en massa saker som typ att jag var snygg och sådant och hon visste typ vem jag var men jag hade ingen aning om vem hon var dessutom bode hon entligt henne i grannbyn.

Nu är det så att ja ginte riktigt tror på allting hon skrev och sådär och tänkte tareda på vem personen egentligen är, det är bara det att hon har ingen profil på msn, men det måste finnas något sett att ta reda på vem som e-mail adressen är registrerad till, eller?

Det är ganska viktigt om jag kan ta reda på om hon talade sanning eller inte .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden lite.. hur ska jag göra? jag tycker om en tjej men vet att hon aldrig vart tillsammans med killar i hennes egna ålder.. och har bara varit tillsammans med "gamla" 20-åringar hehehe... man nått tips va man kan säga?

En grej som alltid funkar är: Var rolig, humor går alltid hem hos tjejer. Utseende visst, men får du en tjej att skratta och må bra så är du på god väg att ja... duvet. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detaljer Azore, vi vill ha mer detaljer...!  :rolleyes:

Och nej avstånd spelar ingen roll, fan 15-20 mil är ju ingenting. Fast i längden kan det bli lite jobbigt. Jo.

Vi började faktiskt snacka på lunar då jag igentligen inte alls hade tankar på att försöka hitta någon tjej. Sen fortsatte vi snacka på msn och där över var vi bara kompisar i ca ett år. Det var då först efter ett helt år på msn som vi började få känslor för varandra mer än vänner om man säger så, då fortsatte det med sms som sedan övergick till telefonsamtal och ja nu är man tillsammans. Så tack lunar, utan den Community hade jag nog aldrig träffat min flicka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yep jag har varit det. Vet hur det är. Ett rent helvete för denna tjej bodde några hundra mil från mig (Italien)... Skitstörigt också för det är ännu svårare att veta när/om hon är otrogen som ohn var efter ungefär 7 månader eller något... Var helt förstörd resten av året så jag vet inte, bor ni tillräckligt nära TRÄFFA varandra annars blir det bortkastat.

HOWHOW: Jag kan inte förstå varför du har en rosa signatur med nån ful gubbe på.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor