mickemannen Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag uppmanar er erfarna gta-spelare att testa detta fusk och försöka komma på vad fusket gör, det kan vara vad som helst. fusket hittades av mannen med fusk-kontrollen; EdisnCarter på ett annat gta-forum New! (Unknown) SQUARE, SQUARE, R2, LEFT, UP, SQUARE, R2, X, X, X här är hans sida http://www.maxbot.com/gta/#buttoncheats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det gör så man ser den mytomspunna yetin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Allvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Allvar ? ...Att det verkligen är en okänd kod han har skrivigt, eller att det är yetin som kommer fram!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Att det är yetin som kommer fram ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Naa, jag gissar bara. Men det är nog en väldigt bra gissning!? Tänk efter själv: Koder för allt "matrielt" finns: Flygande bilar, spwana grejer, olika färdigheter mm... ALLT...förutom att ta fram nåt som INTE finns i normala fall i spelet! Tex Yetin , lether-face eller ufon! Så helt klart: Jag tror den är till för att plocka fram nåt speciellet! Varför skulle de annars inte ha kommit på vad det var!? Antagligen för att om det nu tex. är till yetin måste du ju vara i beck and beyond för att se det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det är väl unknown för det stog väl "Cheat activated", men inget hände. Så det kan ju vara vad som helst i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Det är väl unknown för det stog väl "Cheat activated", men inget hände. Så det kan ju vara vad som helst i så fall... Ja det är ju det jag säger! Men det finns väl gränser: Jag tror ju inte att du trycker in koden så kommer det en tyranusarus trampande... Så vad skulle det kunna vara förutom LF, UFO eller Yetin...?! Redigerad 22 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Ja det är ju det jag säger! Men det finns väl gränser: Jag tror ju inte att du trycker in koden så kommer det en tyranusarus trampande... Så vad skulle det kunna vara förutom LF, UFO eller Yetin...?! Ok, mr. bin laden-nr1-fan. Jag tror det är liksom att...att...deru! Edit: Jaa, jaa, bin laden kanske kommer trampande så får man döda honom! woohoo!! Redigerad 22 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det är nog rätt svårt att ta fram något som dom inte modellerat eller kodat, som dom inte ens har tämnkt på, i spelet. Det är tekniskt omöjligt... Det är precis som om hela ditt hus skulle flyga iväg till mars när du skrev in koden, omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vad är yetin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vad är yetin? Bigfoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ok, mr. bin laden-nr1-fan. Om du syftar på killen på bilden så är det varken Bin ladin Eller Mr bean! Det är Bean ladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Bigfoot Aha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det är precis som om hela ditt hus skulle flyga iväg till mars när du skrev in koden, omöjligt! Hmm.. jag ska kolla ut när jag har skrivit in fusket.. *osäker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 -Vad är yetin? -Bigfoot! Yetin är hårig och "lever" i Himalaya och Bigfoot är antingen en bil med stora däck eller en hårig varelse med stor fötter som "lever" i usas skogar! (kommer inte ihåg var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Yetin är hårig och "lever" i Himalaya och Bigfoot är antingen en bil med stora däck eller en hårig varelse med stor fötter som "lever" i usas skogar! (kommer inte ihåg var) Därför spawnas det nog inte en yeti. Mycket troligare med Bigfoot. Varför skriver du då inte Bigfoot istf Yeti? För du vet väl om att SA inte utspelar sig i Himalaya?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Därför spawnas det nog inte en yeti. Mycket troligare med Bigfoot. Varför skriver du då inte Bigfoot istf Yeti? För du vet väl om att SA inte utspelar sig i Himalaya?! Har du tänkt på att han kanske är en aning ironisk? Eller något åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Därför spawnas det nog inte en yeti. Mycket troligare med Bigfoot. Varför skriver du då inte Bigfoot istf Yeti? För du vet väl om att SA inte utspelar sig i Himalaya?! Lite ironi var det, men visst skulle det lika väl kunnat vara yetin som bigfoot om det är nån av dem! Du vet väl att GTASA inte utspelar sig där bigfoot lever?! Det är INTE nära LV han bor iallafall... Redigerad 22 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Lite ironi var det, men visst skulle det lika väl kunnat vara yetin som bigfoot om det är nån av dem! Du vet väl att GTASA inte utspelar sig där bigfoot lever?! Det är INTE nära LV han bor iallafall... Så sant som det var sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts