Jump to content

Ett nytt fusk!

Recommended Posts

Jag uppmanar er erfarna gta-spelare att testa detta fusk och försöka komma på vad fusket gör, det kan vara vad som helst. fusket hittades av mannen med fusk-kontrollen; EdisnCarter på ett annat gta-forum

New!

(Unknown)

SQUARE, SQUARE, R2, LEFT, UP, SQUARE, R2, X, X, X

här är hans sida http://www.maxbot.com/gta/#buttoncheats

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Naa, jag gissar bara. Men det är nog en väldigt bra gissning!?

Tänk efter själv: Koder för allt "matrielt" finns: Flygande bilar, spwana grejer, olika färdigheter mm... ALLT...förutom att ta fram nåt som INTE finns i normala fall i spelet! Tex Yetin , lether-face eller ufon!

Så helt klart: Jag tror den är till för att plocka fram nåt speciellet! Varför skulle de annars inte ha kommit på vad det var!? Antagligen för att om det nu tex. är till yetin måste du ju vara i beck and beyond för att se det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl unknown för det stog väl "Cheat activated", men inget hände. Så det kan ju vara vad som helst i så fall...

Ja det är ju det jag säger! :lol:

Men det finns väl gränser: Jag tror ju inte att du trycker in koden så kommer det en tyranusarus trampande...

Så vad skulle det kunna vara förutom LF, UFO eller Yetin...?!

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är ju det jag säger!  :lol:

Men det finns väl gränser: Jag tror ju inte att du trycker in koden så kommer det en tyranusarus trampande...

Så vad skulle det kunna vara förutom LF, UFO eller Yetin...?!

Ok, mr. bin laden-nr1-fan. :P

Jag tror det är liksom att...att...deru!

Edit: Jaa, jaa, bin laden kanske kommer trampande så får man döda honom! woohoo!!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yetin är hårig och "lever" i Himalaya och Bigfoot är antingen en bil med stora däck eller en hårig varelse med stor fötter som "lever" i usas skogar! (kommer inte ihåg var)

Därför spawnas det nog inte en yeti. Mycket troligare med Bigfoot. Varför skriver du då inte Bigfoot istf Yeti? :P För du vet väl om att SA inte utspelar sig i Himalaya?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför spawnas det nog inte en yeti. Mycket troligare med Bigfoot. Varför skriver du då inte Bigfoot istf Yeti?  :P För du vet väl om att SA inte utspelar sig i Himalaya?!  :lol:

Lite ironi var det, men visst skulle det lika väl kunnat vara yetin som bigfoot om det är nån av dem! Du vet väl att GTASA inte utspelar sig där bigfoot lever?! Det är INTE nära LV han bor iallafall...

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor