Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jahaaa, och varför säga nåt som redan var sagt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vilken sida har jag gjort reklam för? Inget svar eller Ace? Kommer du inte på något eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Inget svar eller Ace? Kommer du inte på något eller? Jo då jag skrev till och med. Vigge.net kanske Redigerad 24 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jo då jag skrev till och med. Vigge.net kanske This post has been edited by Ace on Mar 24 2005, 15:19 Kul att du editerar inlägg efter att jag skrivit och hoppas på att jag inte går på det. Dessutom, var gör jag reklam för vigge.net? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jahaaa, och varför säga nåt som redan var sagt då? Där-för att jag visste inte att Hultan hade sagt det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Kul att du editerar inlägg efter att jag skrivit och hoppas på att jag inte går på det. Dessutom, var gör jag reklam för vigge.net? Din signatur, men jag orkar fan inte tjafsa med alla jävlar som ska klaga på allt som dom inte tycker om, BTW vadå editerar, vad menar du Redigerad 24 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Uppar denna tråd .. la till HTML-sajten .. ännu ett bra exempel och fixade några uttryck som jag tyckte var konstiga .. EDIT: stavfel Redigerad 29 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts