Jump to content

Vi vill inte ha mer...

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lol, Dedär forumet gjorde du ju ändast för att du inte fick vara med på mitt  :P

Nej det var en kompis som startade det :P , ser det ut som den har samma inriktinig som din sida eller

Vigge@: vigge.net kanske :P

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bara att han borde sluta "mucka gräl" med allt och alla .. får jag tycka det :P

Självklart, bara det att han inte hållit på att mucka gräl med folk på ett bra tag. Däremot har jag sett en massa som gnäller på honom hela jävla tiden. Ska inte nämna några namn, men pixi t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart, bara det att han inte hållit på att mucka gräl med folk på ett bra tag. Däremot har jag sett en massa som gnäller på honom hela jävla tiden. Ska inte nämna några namn, men pixi t.ex.

Vadå jag? Jag har inte sagt ett ord om honnom på jääääääätte länge :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att han är allmänt kaxig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som den vise mannen sade:

Hmm, vill inte förstöra er fiffiga idé, men jag måste vara ärlig.

Det har startats många "hej-jag-har-registrerat-ett-invisionfreeforum-på-10min-och-de-första-som-reggar-sig-blir-mods" och jag tror inte ett enda sådant forum är aktivt längre.

Vad är forumet till för? Finns det något mål? Varför är det så akut med mods när det knappt finns någon att hålla reda på?

Dessutom skulle jag rekommendera PM-systemet  :P

Dock om en speciell hemsida, men detta böra läsas av många.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor