Sikorka Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Absolute Forum Heeh, Hömm vad är det för fel att leka gud 3 dagar...? Kul att du "hängde" ut mig på där... nån gång måste man testa... det va kul så länge det varade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Som om din sida skiljer sig edit: jag ska även starta en sida med info om nya spel och recensioner Vilken sida har jag gjort reklam för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Varför ska man ha en Klagotopic här igentligen? Vad finns det å klaga på i GTASajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kanske ska säga att de flesta av dessa forum INTE är IPB, utan InvisionFree. Om folk tror dom får leka gud p.g.a dom skapar ett sånt forum, så tror dom vanligtvis fel. Men låt dom hållas, det bara att inte bry sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 http://www.thegamer-forum.tk Lol, Dedär forumet gjorde du ju ändast för att du inte fick vara med på mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Bara för jag gjorde en "Vill du verkligen ta bort pixi från GTASajten..." för många år sen när vi bråkade så verkar alla göra sånnadär med papperskorgentjossan. Men nästan. Är du helt mongoliserad människa? Bara för att jag gör en, så har du inte copyright på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Lol, Dedär forumet gjorde du ju ändast för att du inte fick vara med på mitt Nej det var en kompis som startade det , ser det ut som den har samma inriktinig som din sida eller Vigge@: vigge.net kanske Redigerad 24 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Nej det var en kompis som startade det , ser det ut som den har samma inriktinig som din sida eller Inte för att jag bryr mig. Men varför skulle du göra ett nytt forum direkt efter att jag har sparkat dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Inte för att jag bryr mig. Men varför skulle du göra ett nytt forum direkt efter att jag har sparkat dig? Jag sa ju just att det inte är jag som startat det ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Orka bråka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Snarare ni som tror ni är tuffa för att ni säger emot honom jämt och ständigt. Skärp er för fan. Öhm...ööhm.. Jag tycker bara att han borde sluta "mucka gräl" med allt och alla .. får jag tycka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag tycker bara att han borde sluta "mucka gräl" med allt och alla .. får jag tycka det Självklart, bara det att han inte hållit på att mucka gräl med folk på ett bra tag. Däremot har jag sett en massa som gnäller på honom hela jävla tiden. Ska inte nämna några namn, men pixi t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Självklart, bara det att han inte hållit på att mucka gräl med folk på ett bra tag. Däremot har jag sett en massa som gnäller på honom hela jävla tiden. Ska inte nämna några namn, men pixi t.ex. Vadå jag? Jag har inte sagt ett ord om honnom på jääääääätte länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Självklart, bara det att han inte hållit på att mucka gräl med folk på ett bra tag. Däremot har jag sett en massa som gnäller på honom hela jävla tiden. Ska inte nämna några namn, men pixi t.ex. Jag tycker att han är allmänt kaxig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vadå jag? Jag har inte sagt ett ord om honnom på jääääääätte länge Nej, men du var knappast en söt liten ängel innan. P-C: K, kul för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Nej, men du var knappast en söt liten ängel innan. P-C: K, kul för dig. Och du är ingen söt liten ängel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Sluta bråka nu, det leder ändå bara till sura miner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 W0rd på ROFL-o-koptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Som den vise mannen sade: Hmm, vill inte förstöra er fiffiga idé, men jag måste vara ärlig. Det har startats många "hej-jag-har-registrerat-ett-invisionfreeforum-på-10min-och-de-första-som-reggar-sig-blir-mods" och jag tror inte ett enda sådant forum är aktivt längre. Vad är forumet till för? Finns det något mål? Varför är det så akut med mods när det knappt finns någon att hålla reda på? Dessutom skulle jag rekommendera PM-systemet Dock om en speciell hemsida, men detta böra läsas av många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Exakt det jag ville ha sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts