GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Men liksäckarna är väl igentligen inte mycket å se? Jag tycker inte ens de ser ut som liksäckar Men liksäckarna är inte så mycket att se det kan jag hålla med om. Men många tror inte att det finns liksäckar så därför skulle det vara ganska kul om Taclite kom med en bild på de ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Edditsan: ny sida, wao Redigerad 22 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Här har ni två bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 I bild nr2 ser det ut som ett häxansikte i det konstiga trädet, någon som tänkt på det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 I bild nr2 ser det ut som ett häxansikte i det konstiga trädet, någon som tänkt på det ? Jag tycker det ser ut som en gigantisk Crackplanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det är offtopic. Men iallafall så lär jag väl filma lite på liksäckarna och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vart är liksäckarna? Vad ligger de nära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det är offtopic. Men iallafall så lär jag väl filma lite på liksäckarna och sånt. Skyll inte på offtopic när du själv ville byta sak att ta kort på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vart är liksäckarna? Vad ligger de nära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Nämen titta på kartan, alla som säger att liksäckarna låg i en kyrkogård har fel. Bra att du visade på karta Azore så alla får se som det är Redigerad 22 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Telefonen som ringer, ska väll ''pluppa'' upp i Ghost Town en speciell dag/tid..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Vilken bilsort menar du? Den redan söndriga Sandlern heter Sandshit. Eller så var det Sandlshit. Glendale som är sönder heter Glenshit eller Glendshit. Kan du inte göra ett om Leatheface som många säger finns men som jag inte kan hitta? Redigerad 23 mars, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kan du inte göra ett om Leatheface som många säger finns men som jag inte kan hitta? Han verkar vara väldigt svår att få syn på (om han nu finns), men om han verkligen finns så skulle det vara ett jättespännande reportage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Nämen titta på kartan, alla som säger att liksäckarna låg i en kyrkogård har fel. Bra att du visade på karta Azore så alla får se som det är MR 7.2 har lagt upp en bild vars han har märkt ut var liksäckarna är, use "Sök" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 MR 7.2 har lagt upp en bild vars han har märkt ut var liksäckarna är, use "Sök" Jo, men nu finns det ju redan en bild här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har sett liksäkarna dom är ju vid det där Flygplansskroten.... jag kan skicka ut en karta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag har sett liksäkarna dom är ju vid det där Flygplansskroten.... jag kan skicka ut en karta!! Jag har redan lagt ut en karta lite längre upp på denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Jag har sett liksäkarna dom är ju vid det där Flygplansskroten.... jag kan skicka ut en karta!! Det finns redan en karta på den här tråden Edit: Azore sa precis samma sak men lite snabbare. Shame on you Mr. Azore Redigerad 23 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts