Azomner Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Klicka in dig på denna hemsida : http://forum.fuska.se/*** Ger en amx-guide till cs till dom som vill ha det då!(På svenska) (Checkar om ni klickat eller inte) Redigerad 22 mars, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Lås denna tråd! Vill inte bli avstängd på den hemsidan... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Suck .. suck .. och ÅTER SUCK!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Håller med..Man får inte skicka ut sånt där , o så blir det risk att jag blir avstängd på den sidan ... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Världens sämsta forum tycker jag. Moderatorerna byts ut hela tiden, man får aldrig hjälp och ålderssnittet ligger typ på 12 år. Var medlem där förut innan jag kom hit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts