Mathias Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Har bara en (2) fråga vart är dessa 2 men? - Mannen som ska finnas vid big ear. han som ska´ha en rock kanske låter det lite dumt att jag frågar vart han finns och sen skriver "han vid big ear men jag vill veta exakt för jag hittar honom inte... -fotografen han som står och tar kort vill ha en karta tack tack på förhand hoppas någon som vet kan svara och hoppas att ingen jävla unge kommer och säger "redan" eller "haha ofta du inte vet" har sett för mycket sånt redan på forumet. *host* blir väl avstängd nu bara för jag råkade svära en gnutta jaja det är det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 -fotografen han som står och tar kort vill ha en karta tack hoppas att ingen jävla unge kommer och säger "redan" eller "haha ofta du inte vet" har sett för mycket sånt redan på forumet. Nej men jag säger att det finns ju redan en tråd om kamera gubben!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 När det gäller mannen med hatten och rocken som pratar om rymdvarelser så finns han uppe PÅ Big Ear. Du får helt enkelt åka dit då och då för att se om du ser honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Till Crusader: har varit där en massa ggr vet du inte ngn speciell dag etc.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Prickade ut var fotosnubben står: http://hacked.free-bsd.org/upload/images/fotograferingsmannen.jpg Var snubben vid The Big Ear finns vet jag dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tack Azore .....hjälper till som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Snubben ppe vid "big ear" brukar gå omkring där vid parkeringen. senast jag var där så sa han nåt i stil med "I can`t let them take me again" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Till Crusader: har varit där en massa ggr vet du inte ngn speciell dag etc.? Nej, han var där första gången jag kollade. Har träffat honom på en resturang när jag skulle äta med. Han har en massa att snacka om. Gick bredvid honom hela natten och han sa olika saker helatiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Han brukar hålla till nedanför The Big Ear och spankulera omkring lite utanför det lilla samhället där. Vid vägen en bit bort är det ett litet ruckel där han brukar stå och mummla för sig själv. Allt som oftast iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Finns han bara om man har varvat/klarat storylinen el? för ja har aldrig sett han på min nya sparning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Den här killen med svart rock uppe på The Big Ear har jag sätt inne på Caligula's. Han stod och spela Blackjack och skrek. Man hörde inte han skrika, med det såg iaf ut som han skrek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Snubben med rocken finns inte bara i The Big Ear. En gång var jag i Fort Carson, sen gick jag runt där och då så jag han, Och han sa ''typ'' till mig '' They Will Come For You'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag har också sett denna mystiska mannen, med svart rock och svart hatt. Har dock inte hört något han har sagt, han bara säger "Stop pushing me" om man kutar in i honom. Jobbigt. Får la försöka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Följ efter honom på 1-2 meters avstånd, då brukar han börja snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Fotosnubben tog jag kort på men efter jag hade tagit ett kort så gick han ner i vattnet det finns också en fotogumma på samma ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Den där gubben med rocken är konstig, har sett bilder på han då han ''dansar'' på ett tak eller vad han gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Fotosnubben tog jag kort på men efter jag hade tagit ett kort så gick han ner i vattnet det finns också en fotogumma på samma ställe Har också tagit kort på fotosnubben, (eller fotogumman) De går alltid ner i vattnet så fort man kommer för nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Inget illa menat men vad är det med fotogumman/gubben ? Gör dom något speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Inget illa menat men vad är det med fotogumman/gubben ? Gör dom något speciellt? Dom tar kort sen går ner i vattnet , det är väl kul Redigerad 23 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Inget illa menat men vad är det med fotogumman/gubben ? Gör dom något speciellt? Nej då, de står bara och fotograferar och kommer man för nära går de ner i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts