Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Den finns int eatt hämta på hangarfartyget eller A69? Nej där finns den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Huntern dyker upp på den gamla flygplatsen när man fått alla guld i flygskolan. Man kan även få den genom att göra ett av flyguppdragen på flygplatsen i Las Venturas. Eller så dyker den upp på den gammla flygplatsen i öknen när du klartat till räckligt lång i storien, utan att du nödvändigt vis har guld i flygskolan! Redigerad 26 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Eller så dyker den upp på den gammla flygplatsen i öknen när du klartat till räckligt lång i storien, utan att du nödvändigt vis har guld i flygskolan! Det var t.o.m mer än vad jag visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Det var t.o.m mer än vad jag visste Azore: Klart, visste du inte det?! Efter att man i ett uppdrag har snott ett planet från ett hangarfartyg finns det i hangaren på den övergivna flygplatsen i öknen! Trodde du att man måsta fixa 100% guld för att det ska finnas på flygplatsen?! Just det: *spoiler varning längre upp! Läs inte ovanståendé om du inte vill veta nåt om uppdragen! Redigerad 27 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Azore: Klart, visste du inte det?! Efter att man i ett uppdrag har snott ett planet från ett hangarfartyg finns det i hangaren på den övergivna flygplatsen i öknen! Trodde du att man måsta fixa 100% guld för att det ska finnas på flygplatsen?! Just det: *spoiler varning längre upp! Läs inte ovanståendé om du inte vill veta nåt om uppdragen! Man kör väl ingen Hunter i något av storyuppdragen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nej, men däremot en Hydra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nej, men däremot en Hydra. Jo, men vi pratar om Huntern, därför jag tyckte det var lite konstigt att man får den fast man inte fått guld i flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jo, men vi pratar om Huntern, därför jag tyckte det var lite konstigt att man får den fast man inte fått guld i flygskolan. Jo det är sant, men jag tror det har blivit en sammanblandning mellan Huntern och Hydran. Hydran får man ju efter ett uppdrag medans man måste ha gulden för att få Huntern (eller klara race uppdraget i LV). Så du har rätt i den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Så det militär flyget som står på ens flygplats i öknen är hydra och så finns det en hunter!? Finns det 2 olika plan????? DET visste inte jag! Vad är skilnaden på dem och kan man i såfall få tag i det andra utan få guld på skolan på nåt sätt?! Redigerad 27 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Så det militär flyget som står på ens flygplats i öknen är hydra och så finns det en hunter!? Finns det 2 olika plan?? DET visste inte jag! Vad är skilnaden på dem och kan man i såfall få tag i det andra utan få guld på skolan på nåt sätt?! Nej det är en Hydra som finns på den gamla flygplatsen efter det där uppdraget. Huntern är en militärhelikopter som man får efter guld på flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nej det är en Hydra som finns på den gamla flygplatsen efter det där uppdraget. Huntern är en militärhelikopter som man får efter guld på flygskolan. Fan vad coolt! Vad kan den helikoptern göra Azore!? Nåt speciellt?! Skuta eller nåt!? Vet du nått fusk för att få fram den!? Den måste jag prova ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Skjuta med kanonen eller använda missiler, det är upp till dig men det är jävligt kul iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Skjuta med kanonen eller använda missiler, det är upp till dig men det är jävligt kul iaf! Tack Mr 7.2 måste tesa detta! Ps haha stackars oss! Hård dag imorgon! Fy %¤#¤## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Japp, den är skitkul Blir jättelätt att göra polisuppdragen med Huntern också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Japp, den är skitkul Blir jättelätt att göra polisuppdragen med Huntern också. Det är busenkelt med pansarvagnen (å göra polisuppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag brukar använda Cheatcc (www.cheatcc.com) och Cheatoogle (www.cheatoogle.com), den sistnämnda bara när de tryter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det är busenkelt med pansarvagnen (å göra polisuppdrag) Jag tycker det är enklast med Huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ett litet tips om du inte vet: Använd aldrig "Alla bilar rosa" "Alla bilar svarta". Spawna inte heller så mycket bilar i onödan, jag dödade mitt vice city på det sättet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ett litet tips om du inte vet: Använd aldrig "Alla bilar rosa" "Alla bilar svarta". Spawna inte heller så mycket bilar i onödan, jag dödade mitt vice city på det sättet :'( Jag försöker akta mig för det. Dels så kommer det upp en irriterande varningsskyllt när man ska spara. Jag har bara använt en sån och det var för jetpacken när jag skulle leta Leatherface igen. Jag orkade inte köra hela vägen dit. Men då hade jag redan fått Jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Jag håller faktiskt på med en liten sida där jag kommer lista alla fusk och grejsimojser man får när man gjort vissa saker. Jag återkommer med länkar när jag fått upp sidan Om någon vill ha en alltså EDIT: http://gtasa.sajt.org/ Där finns den nu... Uppdaterar vartefter jag har tid/ork Redigerad 31 mars, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts