Frenzy Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Japp vad tycker ni om Michael Moore ? Själv tycker jag att han är väldigt klok och är inte någon rasist som dom flesta i Amerika är! skulle vilja veta lite saker han har gjort . Saker jag vet att han har gjort : Bowling for columbine - sett Farenheit 9/11 - inte sett System of a down - boom musikvideo - kollar på den nu nå vad har han mer gjort för saker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Filmer: The Big One Canadian Bacon Roger and Me Bowling For Columbine Fahrenheit 9/11 Kommande filmer: Sicko Fahrenheit 9/11½ TV: The Awful Truth TV Nation Böcker: Will They Ever Trust Us Again Dude Where's My Country Stupid White Men Downsize This ------- Tror Moore är bra för Amerikansk politik. Redigerad 22 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag har läst korkade vita män och sett fahrenheit 9/11. Visste inte att han hade gjort mer, så jag får väl leta lite i buskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det han gör är bra men sen är han väl kommunist eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Haha, moore är en go snubbe skribb: passar inte patriot bätter som betäckning på honom? Redigerad 22 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Ja, till en viss del iaf har inte sätt nån av hans filmer, men lite på nån av hans tv-serier har även läst en del ur nån av hans böcker(som för övrigt var jävligt kul ) Redigerad 22 mars, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Haha, moore är en go snubbe skribb: passar inte patriot bätter som betäckning på honom? Patriot? Snackar han inte om hon dåligt och konstigt sitt land är? Trodde patriot var en sån som var stolt över sitt land vad det än gjorde typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Patriot? Snackar han inte om hon dåligt och konstigt sitt land är? Trodde patriot var en sån som var stolt över sitt land vad det än gjorde typ . Det finns olika typer av patrioter ! Tyvärr har folk ändrat sin syn på patrioter för nazzarna och rassarna kallar sig själva för patrioter ! Innan var inte det patrioer ! innan var Frihetskämpar patrioter ! Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Sant med det där med rassarna och det... Dom "gömmer" sej bakom patriotheten så dom inte kan bli kallade rasse... Så om någon säjer "Jeffla rasist" så säjer dom "nej jag är patriot" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tycker att han är en hjälte i och för USA... kanske överdrev för mycket i Fahrenheit 9/11, man såg ju klart och tydligt att det var skådespeleri vid Vita Huset-scenen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Patriot? Snackar han inte om hon dåligt och konstigt sitt land är? Trodde patriot var en sån som var stolt över sitt land vad det än gjorde typ . Han älskar sitt land, och vill göra det bättre = patriot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag håller just nu på att läsa Will they ever trust us again, som är otroligt gripande bok, om brev som amerikanska soldater stationerade i Irak har skrivit till Michael Moore, många av dem känner sig riktigt uttnyttjade av sin regering, men har tvingats att ta värvning på grund av de måste försörja sina familjer, och med tanke på att man måste nästan vara mångmiljonär för att ta del i den Amerikanska ivy league utbildningen, så har de flesta inget annat val än att försvara ett land som behandlar dem som smuts. Jag gillar Michael Moore, jag blir bara lite irriterad av hans försök att få saker att verka värre än vad de egentligen är, men han är en duktig författare och han är precis vad Amerikanerna behöver, det är bara synd att majoriteten inte förstår det. Men jag gillar Dr. Thompson bättre, hans sätt att rapportera händelser från sitt eget perspektiv är hur jävla bra somhelst, han hade ett viktigt inflytande under Nixon administrationens tid och hade säkerligen mycket att tillföra under watergate skandalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag tycker Michael Moore har bra åsikter, men för fram dem för tråkigt i sina filmer. För visst blev man väl trött på att höra alla fakta om Bin Laden Group osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Jag har sett den där Blowing(felstavning med flit) for Columbine, den var väl okej, men han är lite för påstridig, om ni förstår hur jag menar. Nä, tänker inte uttala mig om denna snubbe, tjo. Redigerad 22 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Michale moore är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Han är cool å äger alla han snackar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ja, Mikey Moore är bra. Korkade Vita Män är jävligt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Han är ganska vettig i min mening.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag har sett Bowling For Columbine, bra film... Mycket bra faktisgt. Jag SKULLE sett Fahrenheit 9/11 med min syrra i onsdags men vi hyrde Superhjältarna istället . En roligare film . Men jag SKA se F9/11 nån gång... Vet inte när bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Patriot? Snackar han inte om hon dåligt och konstigt sitt land är? Trodde patriot var en sån som var stolt över sitt land vad det än gjorde typ . Skulle du vara stolt över ditt land om staten är fascister och din hemliga polis lagt en diktator till makten i sydamerika! Hursomhelst äger Michael Moore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts