Ceone Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Smart! Japan har många invånare... händer det nå't mord där? jag har aldrig hört nåt' Det händer mycket mer mord där än i europa. Det finns tusentals sexslaavar i japan som får dåligtbetalt. Det är bara att gå fram och sticka en kniv i huvudet på dom så dör dom och ingen bryr sig om att man har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Är tomte klubben ute och snackar på forumet?? Har bara skummat igenom detta och har inte sett att någon tagit upp det, rätta mig om jag har fel. Orsaken till varför han dödade dessa var för att han ville få bort rasblandningen. han var var Nazist och älskade Adolf Hitler samt var aktiv medlem på många nazistiska hemsidor. Han dödade först sin farfar och tog hans tjänstevapen (farfarn var polis) därefter så tog han farfarns bil och körde till skolan och började skjuta. Redigerad 24 mars, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Är tomte klubben ute och snackar på forumet?? Orsaken till varför han dödade dessa var för att han ville få bort rasblandningen. han var var Nazist och älskade Adolf Hitler samt var aktiv medlem på många nazistiska hemsidor. Har Carolus flyttat till USA ? Redigerad 24 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har Carolus flyttat till USA ? När blev gtasajten nazistisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Det finns tusentals sexslaavar i japan som får dåligtbetalt. Vet inte riktigt vad jag ska bli förbannad på, att dom är sexslavar eller att dom får dåligt betalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ööööh? Vad menar du? Hur japan-frågorna nåt med min lilla uträkning att göra, eller är det en ny fråga? Ny fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Tror dom har något som heter köksbord. Fungerar ungefär på samma sätt. Hmm.. "Brian, kan du ta vitlökspressen till mig? Den ligger i lådan under den med pistolen. nej, inte under revolvern, under den med ljuddämparen." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Var får du de där siffrorna ifrån Sökte lite på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Ny fråga.. Ok, trodde först det var ett korkat påstående Redigerad 26 mars, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Man kanske vill hämnas på dem som förstört/förstör ens ungdom med sin löjliga mobbning, jag vill döda mina så kallade "kamrater" också, men jag vandrar till fängelset med en säck huvuden och mitt eget högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Man kanske vill hämnas på dem som förstört/förstör ens ungdom med sin löjliga mobbning, jag vill döda mina så kallade "kamrater" också, men jag vandrar till fängelset med en säck huvuden och mitt eget högt! Ja precis, så kanske det inte va ja. Läs mitt inlägg högre upp istället för att spekulera och grubbla för mycket över hur det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Så står det på Text-TV på fyran. Då var cirkusen igång igen då. Fast jag har en känsla av att det kommer bli ett ovanligt ståhej den här gången. Känns som moraltanternas gräns är överstigegen nu... Ne... 10 st blev det bara... Så Columbine ligger fortfarande 1a... Föresten så fyller ju Harris 24år (9 April) Grattis i förskott da... Undra va han gör på "andra sidan"... Trakasserar dom omkomna från Asien katastrofen kanske... Då har han lite att göra... Och när får vi se ett liknande massaker i sverige da? Den där 17åringen i Malmö har ju hotat en skola flera gånger... Men verkställ da jävla tönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sökte lite på google Du verkar ha googlat bort dig lite då dina siffror inte stämmer alls med några officiella uppgifter. och att det sker sjukt lite mord i sverige om man jämför med dess folkmämnd Vi ligger i toppen på antalet mord per capita i västeuropa, det är bara typ i Nordirland och i Finland som har har bättre (eller sämre beroende på hur man räknar) statistik. jag vill döda mina så kallade "kamrater" också Var vänlig och sök vård omgående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Har ni sett hans flashfilmer ? Dom är grymma ! Gå in på Newgrounds så på startsidan ska ni se någon film som heter target Practice eller något sånt så kolla på den ! han som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts