Frenzy Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Japp! Nya Efterbliven.org är här ! Jag har kvar den första layouten vi hade på sidan men det har kommit mycket mer innehåll. Jag vill gärna ha tips på vad jag kan ha på efterbliven mer än det jag har just nu. Sen vill jag gärna ha kritik på sidan och på innehållet ! Och gnäll inte om kodningen för jag har inte försökt att få den validated eller något sådant ! // Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) din webbläsare... I digg... Redigerad 21 mars, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin . Skaffa forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tack för kommentarerna ! Någon annan som vill säga något om sidan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tack för kommentarerna ! Någon annan som vill säga något om sidan ? Aru... finfin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Något värdelöst med en splash-sida när allt den innehåller är en länk till huvudsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Något värdelöst med en splash-sida när allt den innehåller är en länk till huvudsidan? Mycket möjligt. Ska fixa det senare idag, många som klagat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vaddå din webbläsare är sämst skaffa firefox....Jag HAR firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vaddå din webbläsare är sämst skaffa firefox....Jag HAR firefox Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Gjorde en ny layout till sidan ! Länk : www.efterbliven.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts