emo Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har hört massa rykten om att det är en telefn som ringer ute i öknen. är detta sant och i så fall vart...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har hört massa rykten om att det är en telefn som ringer ute i öknen. är detta sant och i så fall vart...? Jag har inte hört/sett bevis på att detta är sant. Men vad skulle R* få idén ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jodå visste finns den men vart kommer jag inte ihåg nånstans i öknen i LV! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jodå visste finns den men vart kommer jag inte ihåg nånstans i öknen i LV! Försök att att minnas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jodå visste finns den men vart kommer jag inte ihåg nånstans i öknen i LV! Har du själv sett den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Gta 3 ? där ringde ju telefoner hela tiden, rätt frustrerande. där fick dom kanske iden ifrån ? =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Gta 3 ? där ringde ju telefoner hela tiden, rätt frustrerande. där fick dom kanske iden ifrån ? =) Eller från PhoneBoth eller vad den nu hette, den där filmen Akta med å svara, kanske kommer nån sniper gubbe å knäpper dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Nope, ingen telefonkiosk. Folk har finkammat hela öknen utan att se nått. Ni som säger er ha sett och hört denna ljuger tills vi har film- eller bildbevis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Gta 3 ? där ringde ju telefoner hela tiden, rätt frustrerande. där fick dom kanske iden ifrån ? =) Ja just det men från de telefonerna kunde man göra uppdrag, och det jag har läst så skall bara telefonern ring utan anledning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har du själv sett den? Jo jag har sett den, den var typ alldeles bredvid en by typ men det var en kulle mellan byn och telefonen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jo jag har sett den, den var typ alldeles bredvid en by typ men det var en kulle mellan byn och telefonen Nå kan du märka ut på kartan? eller ta bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Nå kan du märka ut på kartan? eller ta bild? Jag kan först och främst försöka komma ihåg vart det var och märka ut på karta. Sen kan jag försöka ta en bild men jag är inte säker om jag kommer kunna få upp den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag kan först och främst försöka komma ihåg vart det var och märka ut på karta. Sen kan jag försöka ta en bild men jag är inte säker om jag kommer kunna få upp den. Ok, försök iaf få upp en karta me den, så kan jag fara å checka å ta bild. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag kan först och främst försöka komma ihåg vart det var och märka ut på karta. Sen kan jag försöka ta en bild men jag är inte säker om jag kommer kunna få upp den. Skulle vara kanon om du kunde märka ut på karta. Uppläggningen av bilden fixar jag om du inte klarar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Märk ut på kartan - ta en bild - skicka till ufosxm@gmail.com så lägger jag upp den. Och då menar jag inte att du ska ta en bild på kartan för det är jag så trött på =) Om du nu vet vart den finns, ta kort på den och skicka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elaajten Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur blev de nu med bildjäkeln? Finns telefonskrället eller ej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Var det nödigt att dra upp en ganska gammal tråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur blev de nu med bildjäkeln? Finns telefonskrället eller ej? Skit it. Gammal tråd fattar du inte det?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag kollade HELA öknen i las venturas men kunde inte hitta den tog ungefär 2 timmar..........jag åkte runt med jetpack.......tror att dom som säger ljuger....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag kollade HELA öknen i las venturas men kunde inte hitta den tog ungefär 2 timmar..........jag åkte runt med jetpack.......tror att dom som säger ljuger....... SLUTA MED ATT LÄGGA UPP ONÖDIGA BILDER!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts