-NightHawk- Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hej hej... Jag håller på att klara av vice city 100% men jag kan ej hitta Cone Crazy... Skulle någon kunna pricka ut den på en map eller skriva i vilken del av vice city den ligger? (Tex Little Havana el Washington Beach) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hej hej... Jag håller på att klara av vice city 100% men jag kan ej hitta Cone Crazy... Skulle någon kunna pricka ut den på en map eller skriva i vilken del av vice city den ligger? (Tex Little Havana el Washington Beach) Högst upp på ett garage tak i Ocean Beach, kan bara öppnas i en Stallion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 THX För hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts