Ceone Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hade tänkt köpa ny mus. Har ni nåt bra förslag? Ska vara såkallad "spelmus" och helst trådlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Trodde först att du menade en riktig mus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Trådlösa har längre fördröjning än musar med sladd, så om du ska spela FPS spel skulle jag inte rekommendera det. Men om du ska spela strategispel så kan du väl ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Personligen så gillar jag ju Microsoft Intellimouse 4.0, skön mus med ganska många knappar. Locitech-mössen är också väldigt bra faktiskt, det gäller att hitta en som man själv trivs med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag älskar min Logitech MX1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 MX510 skulle jag rekomendera, jag har en MX500 och är 100% nöjd med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Trådlösa har längre fördröjning än musar med sladd, så om du ska spela FPS spel skulle jag inte rekommendera det. Men om du ska spela strategispel så kan du väl ha det. Testa att spela ett strategispel med musdelay, inte fullt så roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag älskar min Logitech MX1000. Är det inte störande att lasern bryts i nån sekund så fort man lyfter musen en pytteliten bit över musmattan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Köpte en Logitech Click! Optical Mouse, skitskön mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag älskar min Logitech MX1000. Njaa, funderar på en, men den är väl jävligt tung i förhållande till alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Rekommenderar Microsoft Intelli Explorer 3.0, den kan dock va svårt att få tag på. *edit aha, helst trådlös, såg inte de Redigerad 21 mars, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 MX510/18. Fast om den ska vara trådlös så är det väl en MX1000 som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Razor. http://www.gtek.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Personligen så gillar jag ju Microsoft Intellimouse 4.0, skön mus med ganska många knappar. Locitech-mössen är också väldigt bra faktiskt, det gäller att hitta en som man själv trivs med. Det ska va till FPS spel huvudsakligen. Din mus verkar rätt bra FPS mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ska vara såkallad "spelmus" och helst trådlös. Spelmöss är inte trådlösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Njaa, funderar på en, men den är väl jävligt tung i förhållande till alla andra? Oo nej den är inte alls tung, glider fram på boret. Det är skönt också för min gamla optiska mus funkade inte bra på det bordet eftersom det var så blankt. Kalan: Jag har faktiskt inte märkt att det är så, ska kolla upp det när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts