Foo Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Jag har hört rykten om att detta spel ska finnas till PSX, Är det någon som har sett någon exemplar eller någon som vet var det finns att få tag på...???? MÅSTE HAAA!!!! Redigerad 22 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har demo till PC... Kanske inte hjälper dig men... ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Jag har demo till PC... Kanske inte hjälper dig men... ändå. Ja, det har jag med... och jag vill ha det till PSX, för att jag har hört att det ska finnas, för jag vill spela hela detta underbara spel och gillar inte att sitta vid datorn och spela... Redigerad 22 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Liten rättning bara. Det förkortas PSX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Liten rättning bara. Det förkortas PSX. Jaja... nu har jag "EDITAT" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts