GRIM(back Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hollerpå o göra en m-11 första gången jag provar på 3-D så skratta inte på er när ni ser bilden :"> ska få in den till vc^^ men vad tycks då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vet inte exakt hur en mac ser ut men snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vet inte exakt hur en mac ser ut men snygg ! Thx kolla bara på google här e en updatering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hörru du du, du e juh skicklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Polycounten är på tooook för hög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Polycounten är på tooook för hög! NEJ då det säger man om man har för slö dator jaja sista updateringen för nu ska jag dusha o såva! kommer mer sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vet inte hur den igentligen ska se ut, men det där ser ju väldigt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 http://membres.lycos.fr/davidvelten/hpbimg/ingram%20mac%2011.jpgSÅ ser en äkta ut... KEEP UP DA GOOD WORK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 http://membres.lycos.fr/davidvelten/hpbimg/ingram%20mac%2011.jpgSÅ ser en äkta ut... KEEP UP DA GOOD WORK Typ det där var en soft air gun gas driven jag vet det för jag har en likadan^^ glömde bild på baksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 NEJ då det säger man om man har för slö dator jaja sista updateringen för nu ska jag dusha o såva! kommer mer sen! Eller så säger man det för att det är det. Om jag ska vara lite mer specifik så är det pipan jag klagar mest på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Typ det där var en soft air gun gas driven jag vet det för jag har en likadan^^ glömde bild på baksidan Säjer du att den bilden jag skicka var en Softis eller den som du "kopierar"? Spela roll... Softisen är ju en kopia på en äkta ändåså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Säjer du att den bilden jag skicka var en Softis eller den som du "kopierar"? Spela roll... Softisen är ju en kopia på en äkta ändåså.... JÄ same shit här e jag med min jag ser lite cp ' http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1110823572.jpg och mina andra beutisar http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1110905059.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 JÄ same shit här e jag med min jag ser lite cp ' http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1110823572.jpg och mina andra beutisar http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1110905059.jpg Härligt vapenarsenal, softairguns antar jag? OfT: Den där kudden har jag också hemma, fast jag använder den knappt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Härligt vapenarsenal, softairguns antar jag? OfT: Den där kudden har jag också hemma, fast jag använder den knappt längre Japp alla är gasdrivna soft air guns mp5:an är en aeg så nu är den helt färdig! vad tycks? (ska fixa texturer till den nu^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag har också en pandabjörns kudden snarare sagt en likadan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag har också en pandabjörns kudden snarare sagt en likadan Coolt den e skön o sova på^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Shit! inte visste ja att du va såå bra. måste bara säga att de ser bra ut för de gör det! Offtopic... hur mycket kostar de där 2 Desert eagle:na?? och var köpte du dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Shit! inte visste ja att du va såå bra. måste bara säga att de ser bra ut för de gör det! Offtopic... hur mycket kostar de där 2 Desert eagle:na?? och var köpte du dom?? Thx ! jag köpte dom på www.fakewar.se jävligt shysta admins där jag fick båda med 2extra magg o 2 gas flaskor för 2800:- jävligt fet rekyl i dom utrustad med HARD KICK så en fin m-11 ljuddämparemed från 80'talet passar ju fin fint i gta vice city;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Thx ! jag köpte dom på www.fakewar.se jävligt shysta admins där jag fick båda med 2extra magg o 2 gas flaskor för 2800:- jävligt fet rekyl i dom utrustad med HARD KICK så en fin m-11 ljuddämparemed från 80'talet passar ju fin fint i gta vice city;) OMG..... snyggaste vapnet ja set till VC.. hehe ja gillar liksom uzi o sånt:P men bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 OMG..... snyggaste vapnet ja set till VC.. hehe ja gillar liksom uzi o sånt:P men bra jobbat! Hmm uzi japp det blir nog nästa projekt UZI SMG mer exakt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts