Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Trafikflygs ledare! Tänk att få dirigera flygen i GTASA!!! -Flyg tornet till A237, kom -A237 här, kom -Ni har landnings tillstånd på bana 5, kom (säääkert) -Då påbörjar vi landningen, kom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Många av dom där finns ju mer eller mindre i uppdrag, då man spelar mainstoryn Redigerad 21 mars, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ballerina lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hitman lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Inga mer R3 uppdrag. Det är det värsta jag vet. Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Hitman, spion, torped och Trafikflygs ledare. skulle vara kul . det som man skulle kunna göra när man är Trafikflygs ledare är ju att dirigera fel så flygplanan krockar med varandra . edit: voté: hitman . Redigerad 21 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Så cj skulle vara prostituerad då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Så cj skulle vara prostituerad då eller? Ja varför inte!? Femenisterna vill ju ha till 100% jämnställt samhälle!? Redigerad 21 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Bordell ägare he he he... Redigerad 21 mars, 2005 av andros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag tycker alla borde vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Spion. sitta uppe på en byggnad och övervaka en knarkaffär med snipersiktet . :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag förstår inte skillnaden mellan en Torped och Hitman men jag röstade iallafall på Torped. Knarklangare tycker jag inte alls för det hade blivit fel mot storryn med tanke på att CJ hatar knark och under största delen av spelet kämpar mot knarklangare för att "rensa upp" städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag förstår inte skillnaden mellan en Torped och Hitman men Torped är någon som jobbar för någon och som skickas för att tex spöa, döda, pressa på pengar eller för att göra nåt liknande mot nån. Hitman däremot är en yrkes mördare som jobbar solo och som man lejer för att röja någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Torped är någon som jobbar för någon och som skickas för att tex spöa, döda, pressa på pengar eller för att göra nåt liknande mot nån. Hitman däremot är en yrkes mördare som jobbar solo och som man lejer för att röja någon OK, då fattar jag. Tack. Då skulle jag tagit Hitman istället men jaja...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Först vill jag bara säga till vice24:Grymmt bra undersökning. Vote:Hitman...Tänk att sitta me snipern uppe på ett hustak skuta nn i huvet och sen fly i en hellikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Så cj skulle vara prostituerad då eller? Man kan ju nästan säga att han redan är det efter man klarar alla pimp-missions.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hitman och torped. Vote: Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vote: Testperson för kemiska experiment. Jag vill bli någon form av mutant! Knalla omkring med 6 ögon och 3 lår och en utflippad lillfingernagel. Vice, än en gång har du lyckats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Först vill jag bara säga till vice24:Grymmt bra undersökning. Vice, än en gång har du lyckats... Tack så mycket Kebabkurt! Och Mr 7.2 Redigerad 22 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Vote: hitman Hitman låter roligt.. vissa uppdrag har en spookometer så man måste snipra, i vissa så måste man använda dämpad pistol osv edit: torped vore roligt också, gå å skrämma, alt: döda personer som var skyldiga folk pengar osv Redigerad 22 mars, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts