Hummler Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ja, hade uppe Firefox innan sen bara fucka hela, det bara kom upp sånt att jag skulle använda en annan profil så fick jag göra en ny så hur bytar jag tillbaka till den andra profilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Har hänt mig med, vet inte vad som hände, men jag avinstallerade det och ladda ner igen, sen dess har det funkat perfa! Fast jag ficlk ju ladda ner skins och sådant igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Okej okej men jag kör på det andra användar namnet ^^ men alla cookies och sånt har försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Okej okej men jag kör på det andra användar namnet ^^ men alla cookies och sånt har försvunnit Det är väl bara att öppna firefox 2 gånger, den andra gången får du välja profil. Sen finns det väl nån kryssruta "Använd som standard" eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 firefox.exe -p Startar Firefox och låter dig välja vilken profil du vill använda samt att du kan skapa nya eller ta bort gamla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 firefox.exe -p Startar Firefox och låter dig välja vilken profil du vill använda samt att du kan skapa nya eller ta bort gamla.... Öööhm, va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Öööhm, va ? Pröva att kopiera och klistra in i textboxen som syns efter att ha tryckt Start > Kör..., varpå du klickar OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts