Kung_Jiwer Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag å mina polare ha startat ett nytt forum om counterstrike source och vi vill ha medlemmar Dom första kanske får något extra Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Får man inte diskutera hacks och fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nej men vad coolt! ett Invision Power Board!!! Det har heller ingen försökt med förut!! Du är den coolaste människa jag någonsin mött!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ok så du tror att den är klar på 1 tim eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ok så du tror att den är klar på 1 tim eller? Men asså men kan göra en sånt forum på 10 min typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Testosteronstinna grabbar bråkar om vem som kan ladda upp forumet på servern snabbast! Edit: Bahh. Det var ju invisionfree. Redigerad 21 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Reggad!! Inte för att jag spelar cs men iallafall (Om det skulle bli stort vill man ju vara tidig medlem!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (Om det skulle bli stort vill man ju vara tidig medlem!!!) Stort ? inte för att verka taskig så tror jag inte det finns något invisionfree forum som är stort ! Dom flesta har väl ca 20-30 användare och dom är aktiva i ca en vecka sen är det ingen som går in på forumet igen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Stort ? inte för att verka taskig så tror jag inte det finns något invisionfree forum som är stort ! Dom flesta har väl ca 20-30 användare och dom är aktiva i ca en vecka sen är det ingen som går in på forumet igen ! Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Dom flesta har väl ca 20-30 användare och dom är aktiva i ca en vecka sen är det ingen som går in på forumet igen ! Snarare någon dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Fattigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Fattigt Karx Du äger! Redigerad 22 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts