the_gta_robin Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag kan inte få mina bilar att stegra!! Snälla kan någpn hjälpa mig!?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag kan inte få mina bilar att stegra!! Snälla kan någpn hjälpa mig!?? :'( Tryck på numpad 6 och numpad 9 för att dra en stoppie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tryck på numpad 6 och numpad 9 för att dra en stoppie... :"> Vaa?? Förstår inte! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Arman yrar i nattmössan vad jag vet så tror jag de inte går, isf med nån nertankad bil eller om man kanske fipplar i handling.cfg men jag tvivlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Arman yrar i nattmössan vad jag vet så tror jag de inte går, isf med nån nertankad bil eller om man kanske fipplar i handling.cfg men jag tvivlar Men jag såg denna bilden på en sida tidigare... Och jag har testat dom flesta bilar av den modellen och ingen kan stegra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det har inte med modellen att göra, utan med inställningarna. Jag har fått min att stegra, en gång, fast bara lite. Jag ändrade vikt, till bakhjulsdriven, snabbhet med mera.. Testa dig fram lite i handling.cfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) JAAAAA!!!! Jag kan stegra med bilen!!! .... Men jag har ingen arning om hur jag gjorde såatt det funka!! Redigerad 30 mars, 2005 av the_gta_robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts