Wolf_GTA Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Varför laddar man ner ett så bra spel som GTA? lite av pengarna man betallar går ju till företaget som gör spelet (rockstar), och hjälper utveklingen av nya spel... Tänk på det till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jo, man kan ju undra flera saker som tex varför människor gör onödiga trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Varför laddar man ner ett så bra spel som GTA? Därför att Rockstar har släppt det gratis, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tänkte inte på första GTA utan mer typ VC eller senare SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Om man köper det kan man stoppa in skivan i stereon och lyssna på musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Om man köper det kan man stoppa in skivan i stereon och lyssna på musiken. Kan man inte alls . Har prövat det men det fungerade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Kan man inte alls . Har prövat det men det fungerade inte Att du ens provade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Att du ens provade.. Jag vet inte varför men jag var lite nybörjare på saker och ting då. Men jag gillade musiken i spelet, och en kväll när farsan kollade på TV ville jag höra på musiken. Så gick jag till min stereo för att kolla om det fungerade, men nej.... typiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag vet inte varför men jag var lite nybörjare på saker och ting då. Men jag gillade musiken i spelet, och en kväll när farsan kollade på TV ville jag höra på musiken. Så gick jag till min stereo för att kolla om det fungerade, men nej.... typiskt. Det är svårt att lyssna på en DVD i en sterio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det är svårt att lyssna på en DVD i en sterio TV spel till och med. Men man har alltid haft lite konstiga idéer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 TV spel till och med. Men man har alltid haft lite konstiga idéer DVD, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kul att folk som du bidrar med så god stämmning till forumet, ja jag menar dig Kaboom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kul att folk som du bidrar med så god stämmning till forumet, ja jag menar dig Kaboom. Jo, det är ju väldigt kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det är svårt att lyssna på en DVD i en sterio Var får du DVD ifrån? Den kommersiella versionen av GTA till PC har alltid levererats på CD-ROM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Var får du DVD ifrån? Den kommersiella versionen av GTA till PC har alltid levererats på CD-ROM. Han kanske syftar på versionen till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Antar att vi snackar om GTA (1) här? Och så vitt jag vet så finns inte GTA (1) till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Antar att vi snackar om GTA (1) här? Och så vitt jag vet så finns inte GTA (1) till PS2? Jag tycker det snackas om massa olika gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Antar att vi snackar om GTA (1) här? Och så vitt jag vet så finns inte GTA (1) till PS2? Nej vi snackar om VC och SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag ska ha en min vän att bränna V.C. åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Som herr Wolf sa; varför ladda ner när man kan köpa? Då får ju R* pengar och blabla.. Men, varför köpa något som någon annan redan har köpt? R* skapar spelet, gör massa kopior, Säljer till massa affärer och sånt.. (Här får R* massa pengar). Affärerna säljer till oss konsumenter (Här får affärerna massa pengar). Så vi konsumenter tjänar på att ladda ner och R* får sina pengar ändå.. EDIT: Nu menar jag GTA1 och GTa2 @Pimp: Wäääääärch.... Redigerad 27 mars, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts